Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pisteitäpisteitä;29274444:Minä ihmettelen valmiiksi pilkottuja perunoita, ja valmiiksi hienonnettua sipulia.
Minun mielestä ne on niin nopee ja helppo pilkkoa.. toisaalta ymmärrän, kun säästää siinä aikaa, mutta ei se silti iso vaiva ole![]()
Toi kananmuna juttu myös. Älytöntä :O
Valmiita lettuja en ole vielä ymmärtänyt.
Mun mielestä on oikeesti aika typerää myydä jotain vihannessoseita.
Esim. meidän lähikaupassa on nyt porkkana ja lanttusose "alennuksessa". Ainekset: porkkana ja lanttu. Kilohinta: n. 2x kalliimpi kun ostaisit itse ne vitun porkkanat, keittäisit pehmeiksi ja soseuttaisit. Jesus Christ...
Valmislihapullat, pihvit ja letut! Hirveän makuisia kaikki!
Mun mielestä on oikeesti aika typerää myydä jotain vihannessoseita. Siis niissä isommissa pusseissa, semmoiset vauvakitit ymmärrän, että niitä ostetaan jos pienen kanssa liikutaan.
Esim. meidän lähikaupassa on nyt porkkana ja lanttusose "alennuksessa". Ainekset: porkkana ja lanttu. Kilohinta: n. 2x kalliimpi kun ostaisit itse ne vitun porkkanat, keittäisit pehmeiksi ja soseuttaisit. Jesus Christ...
Osta peruna (tai voidaan myydä nimellä tomaatti) survin. Keitetyt perunat sinne ja naps, kuoret jää keksintöön ja perunasurvos on astiassa.
Ei ole siis tää millä tehdään perunalunta.
Tämmöinen:
![]()