Mitkä teistä nostaa kaveris pisteitä naama-kirjassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ewi

Aktiivinen jäsen
27.07.2009
2 737
0
36
Mietin tos äsken jo ku puhuttiin et ainakin nää=
-et kuin monta kaverii sul on.....sata pitää olla ainakin....kakssataa on tavote ja jos on yli kolme sataa ni sit on jo vähän varaa valita ketä nai
-mimmosen ihmisen kans oot pari suhteessa.....toisaalta toi oon miettiny et aika säälittävii ne kaverit jotka ei oo koskaan pari suhteessa.....ja varsinki ne jotka ei es kehtaa pistää itteesä sinkuks (ku ne on just semmosia jotka ei hevillä sais keltää)
-sit kuin usein päivittelet sitä
-kuin monta kuva-albumii sul siel on ja sit tää on tärkee.....mistä kuvia= pitää olla ainakin yks luonto-taide kuva kokoelma et et oo ihan pinnallinen......sit ittestä jos on hyvän näkönen ja vimppana tärkein= et on muista kuvia niistä kavereista just ettet oo ketä vaan pyytäny kaveriks
mitä muita teille tulee mieleen?

Mitä ihmettä! Ei facebook mun kaverien pisteitä nosta tai laske! Mun kaverit ovat sellaisia kuin ovat ja tykkään heistä sellaisina. Ei siinä merkkaa, et onko heillä parisuhde vai ei! Itse en edes tahdo haalia sinne sellasia "turhia" kavereita, et lisätään vaan jotta saadaan mahdollisimman paljon kavereita. En ymmärrä. Enkä tykkäis, et kaikki joita joskus jossain on nähnyt, pääsisi lukemaan mun juttuja.

mun kaverien pisteet nousee jos on joskus muutakin tekemistä kun kännätä. Ihan tosi, sellaiset puoliystävät jotka jo ma alkaa päivittämään sitä että pitäis päästä vetää kännit (ja on perheellisiä ja ihan noin 30v ei mitään teinejä) ja sitä samaa rataa koko viikko niin huh heijaa...niinkuin ei elämässä mitään muuta olis.

kyl musta toi kertoo paljon ihmisestä millanen se on naama-kirjassa :| ittekkää en ketään tahtos syrjiä mut jos esim mun lapsen äitillä on sielä vaan mun lisäks seittemä kaverii nii kyl mä mietin et onks toi joku syrjäytyny pummi kun on yyhookin

Itsellä on kavereina vain oikeasti tuttuja ja puoli-tutut ei kyllä listoille pääse. Varsinkin, kun lapsista kuvia ja en halua kenenkään vain urkkivan elämääni. En jaa ystäville pisteitä mistään ja jokainen voi tehdä naama-kirjassa niin, miltä ikinä sitten tuntuukin. Jotenkin ihmeellinen aloistus ap:lla. Olisi kyllä kauheeta, jos joku jakelis jotain pisteitä esim. omalle profiilille tai arvostelis mun kansioita/lapsia. Siksi ei aivan kuka tahansa pääse kaverikseni. Jotkut tahtoo valita tuntemattomia listoillee, toiset taas ei ja jotkut vain voi pitää ne muutamat tärkeimmät ihmiset. EI nämä kenestäkään tee mitään pisteiden antamisen arvoisia ihmisiä.

musta tää status juttu on tosi juttu......siis tosissaan oon......itteä ainakin hävetti ku oli vaan muutama kaveri aluks mut sit aloin lisäillä kaikkia ketä muistin ja kivempi se on lukee enemmän niitte juttuja ja sit ittekki saa kertoo enemmän elämästään......harmittaa vaa ku ei oo sitä ei tykkää-nappulaa :/

No siis niinku mä kans oon siis miettiny et kehtaax siel pitää noit rumii kaverei..mut sit toisaalt jos siel o niit rumii sinkkui nii se saa siis niinku mut näyttää entist paremmalt..

Et sä voi ap olla tosissas :laugh:

Mun kavereiden pisteet ei nouse facebookin perusteella, ei mun kavereiden edes tarvii nostaa pisteitään mun silmissä. Höh, ne on kavereita jo eikä niiden tarvii vakuuttaa mua mistään.

Ja mäkin halusin naamakirjaan vaan oikeita kavereita - kunnes addiktoiduin Mafia Wars-peliin... :whistle: Ja nyt kavereita alkaa olla jo kolmattasataa :o Oikeita on vajaa kaheksankymmentä, loput on mafialaisia... Onneks ne saa eroteltua chatissa ja muuten omaks mafia-ryhmäkseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Mun kavereiden pisteet ei nouse facebookin perusteella, ei mun kavereiden edes tarvii nostaa pisteitään mun silmissä. Höh, ne on kavereita jo eikä niiden tarvii vakuuttaa mua mistään.

Ja mäkin halusin naamakirjaan vaan oikeita kavereita - kunnes addiktoiduin Mafia Wars-peliin... :whistle: Ja nyt kavereita alkaa olla jo kolmattasataa :o Oikeita on vajaa kaheksankymmentä, loput on mafialaisia... Onneks ne saa eroteltua chatissa ja muuten omaks mafia-ryhmäkseen :D

saaks siis noita pelejä pelaamalla lisää kavereita??? aika jännä itte just mietin et yhellä sinkulla ei voi millään olla niin paljon kavereita......siis saaks niitä sillein lisäää?

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
No siis niinku mä kans oon siis miettiny et kehtaax siel pitää noit rumii kaverei..mut sit toisaalt jos siel o niit rumii sinkkui nii se saa siis niinku mut näyttää entist paremmalt..

Et sä voi ap olla tosissas :laugh:

itte en vitsailis tolla.....ensinnäki jollekki face bookista kumppania etsivälle on tosi nolo juttu jos sillä on vaan rumia kavereita :(

Yhteistyössä