Mitkä teistä nostaa kaveris pisteitä naama-kirjassa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ewi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
saaks siis noita pelejä pelaamalla lisää kavereita??? aika jännä itte just mietin et yhellä sinkulla ei voi millään olla niin paljon kavereita......siis saaks niitä sillein lisäää?

Miksei sinkulla vois olla paljon kavereita? Mun mielestä enemmänkin parisuhde kutistaa kaveripiirejä :whistle:
Ei niitä pelaamalla saa, ihan normisti pitää pelaavia ihmisiä etsiä ja pyytää kaveriks...

Mulla ei oo ku noin 70 kaveria. En hyväksy kuin oikeesti tutut ja kaverit. Kenenkään puolituntemattoman tartte päästä mun valokuvia ja muita tietoja näkemään.

Vähiten arvostan "kaverinkerääjiä" eli juuri niitä joilla on montasataa kaveria.

Alkuperäinen kirjoittaja ...................:
siis mitennii ei oo tykkää-nappulaa?

hohhoijaa. sulla ei taia olla kaikki muumit laaksossa. :D

Tarkoittaa varmaan, että ei ole "ei tykkää" -nappulaa. Sitä on monet ehdottanut ton "tykkää"-napin vierelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
Mietin tos äsken jo ku puhuttiin et ainakin nää=
-et kuin monta kaverii sul on.....sata pitää olla ainakin....kakssataa on tavote ja jos on yli kolme sataa ni sit on jo vähän varaa valita ketä nai
-mimmosen ihmisen kans oot pari suhteessa.....toisaalta toi oon miettiny et aika säälittävii ne kaverit jotka ei oo koskaan pari suhteessa.....ja varsinki ne jotka ei es kehtaa pistää itteesä sinkuks (ku ne on just semmosia jotka ei hevillä sais keltää)
-sit kuin usein päivittelet sitä
-kuin monta kuva-albumii sul siel on ja sit tää on tärkee.....mistä kuvia= pitää olla ainakin yks luonto-taide kuva kokoelma et et oo ihan pinnallinen......sit ittestä jos on hyvän näkönen ja vimppana tärkein= et on muista kuvia niistä kavereista just ettet oo ketä vaan pyytäny kaveriks
mitä muita teille tulee mieleen?

Uskomattomia ihmisiä. Tässä on meillä toimittajan tai psykologin alku, ainakin haaveissaan.

Eikö tuo ystävien määrä ja aktiivisuus naamakirjassa kerro lähinnä miten tylsä elämä on, kun on aikaa päivitellä koneella koko ajan sitä sun tätä ja ladata kuvia, sekä pyytää ystäviä.

Lueskelin tuolta alempaa, että olis eroottinen kansiokin naamakirjassa. Tästä ainakin lävähtää pisteet alaspäin, jos pitää pisteitä jaella. Epätoivonen nainen, joka riisuu vaatteetkin, tullakseen huomatuksi.

Mulla ei lue profiilissa sinkku, koska minua rasitti alussa, kun tuli koko ajan viestejä ja ystäväpyyntöjä tuntemattomilta miehiltä, en halua kavereiksi hyväksyä ihan ketä vaan, silti niitä taitaa olla kaks ja puol sataa suunnilleen.

Aina olen saanut miesseuraa ja seksiä jos sitä olen vailla, on minun oma päätös elää yksin, kunnes löydän minulle ihan täydellisen miehen. Minun itsetunto kun ei ole parisuhteesta tai seksuaalisesta vetovoimasta kiinni.

Taidat Ewi olla aika pinnallinen ihminen. Surullista.

Yhteistyössä