Mitkä ovat suosikkimerkkejä, joita puet lapsillesi päälle ja miksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja merkkitietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä pienemmillä (2v ja 4v) lähes päivittäin päällä Meandia, sekä Lindexin veloureja ja jotain perusvaatetta H&M:ltä. Aiemmin myös Phister&Philinaa, nyt sitä vähemmän.

Ulkovaatteina olen suosinut Tickettiä, jonkin verran myös Cupcakea ja Reimatecciä.

MUOKS. Jaa että miksi? Noi Meandit vaan on ihan parhaita, ainakin velourit, trikoiset ei välttämättä. :heart: Ulkovaatevalintoihin on ajanut 12 vuoden kokemus lasten ulkovaatteista, ja kyllä, sillä ulkonäölläkin on merkitystä, EI merkillä. Lievästi laiskana en vaan jaksa viettää kaikkea aikaani etsiskelemällä esim. netistä kauheasti uusia eri merkkejä, joten tyydyn noihin mulle tuttuihin ja hyviksi havaittuihin.

Ja ainakin puolet vaatteista tulee meille käytettynä, paikallinen kirppari ja huuto.net kovasti käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mikä hyvänsä joka irtoaa joko kaupasta tai kirpparilta sopivaan hintaan käyttötarkoitukseensa nähden. En kumarra kuvia.

Samma här.

Mikä näyttää ja tuntuu hyvältä yleensä irtoaa kaupasta. Lähinnä hinta sanelee perusvaatteissa. Ulkovaatteesta voin maksaa vähän enemmänkin.

Vaatekaapista löytyy lähinnä H&M:ää, Lindexiä ja Marimekkoa. Ulkovaatteista Lassie ollut hyväksi käytössä todettu.

Polarn O Pyretin vaatteista tykkään eniten, muita suosikkeja ovat Molo, Småfolk, Plastisåck, Cupcake, Punainen Norsu, Metsola, Benetton ja Name It. Harmi vaan, että kaikki muut noista paitsi Name It ovat turhan hinnakkaita ostella pelkästään. Kirppiksiltä (ja kaverikierrosta) noita onneksi löytää hyvin. Uutena ostan enimmäkseen Lindexin, POPin ja Name Itin vaatteita lapselle.

Meillä suositaan Polarn o Pyretin vaatteita. Kestäviä ja iloisen värisiä, lapsen vaatteen näköisiä. Näitä arkeen ja ulkoiluun.

Herrasteluun nuori mies käyttää Timberlandia.

Meidän pojalla on enimmäkseen, po.pin, tutan, meandin, kappahlin, lindexin, h&m:n, metsolan, moonkidsin, minymon, ja benettonin vaatteita.. Ulkovaatteet ovat useimmeten reimantecin, mutta tällä hetkellä on lassien toppis ja fredriksonin toppahattu.. ja kuoman kengät. Rumat, mutta ah niin helpot ja lämpimät :) Parempina kenkinä on, Eccot.

Jos olisi enemmän rahaa niin ostelisin itsekin jotain Småfolk/Me&I-tyylistä enempi. Suomalaisten uuden polven käsityöläisten ja vaatesuunnittelijoiden kädenjälkeä olisi myös kiva suosia. Netti on niin täynnä ihastuttavia pieniä ja persoonallisia lastenvaateputiikkeja. =)

Meillä on n. 60% sisävaatteista ostettu käytettynä, mutta yleensä itse ostan Lindexiltä.
Käytettynä suosin etenkin Legon vaatteita, ne säilyy hyvänä isältä pojalle ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:
Jos olisi enemmän rahaa niin ostelisin itsekin jotain Småfolk/Me&I-tyylistä enempi. Suomalaisten uuden polven käsityöläisten ja vaatesuunnittelijoiden kädenjälkeä olisi myös kiva suosia. Netti on niin täynnä ihastuttavia pieniä ja persoonallisia lastenvaateputiikkeja. =)

Kuten tämä:

http://koalalapset.nettisivu.org/mallisto/

Meidän pirpanalla on aika laidasta laitaan noita merkkejä. Nyt enimmäkseen käytössä mm. Molokids, Ej sikke Lej, Småfolk, Ticket, Duns, Cheap Monday ja sit tietty ihan perus H&M:ää ja Lindexiä.

H&M ja Lindexiä ostan lähinnä siksi, kun hinta-laatusuhde kohtaa. Eihän ne kauaa hyvinä kestä, mutta ei ne kalliitakaan ole. Molokidsillä on kivoja bodeja, joita olen ostellut ja sit Småfolkilla, Dunsilla Ej Sikke Lejllä ym. on näitä uusretro-juttuja, mistä tykkään paljon. Cheap Mondayta olen ostanut lähinnä siksi, olen itse ollut ko. firman farkkujen suurkuluttaja jo vuosia. Jos toimii äidillä, niin miksei muksullakin :)

Yhteistyössä