?
?
Vieras
Mistä tietää että synnytys saattaa olla lähellä? Esim. mulla on nyt vatsa ihan kovettunut ja selässä tuntuu mietoa menkkakipua ja ihan alavatsalla myös. Onko nämä oikeita supistuksia vai harkkasupistuksia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Mulla on takana pari synnytystä, ja vasta salissa on olleet ne oikeat supparit, jos teihin olis uskominen. Eka synnytys käynnistyi järkyttävällä koko vatsan säryllä ja laukeamattomalla supparilla.
Toinen taas sillä laukeamattomalla supparilla, olin jo 5 cm auki, kun saliin menin ja sekin vahingossa, kun oli äp. polin tarkistus.
Eli aina ei kyllä tiedä ja mulla ainakin ne helv. kivulaat menkkakipu potenssiin 100 supparit on tulleet tosiaan n. tuntia ennen lasta tai oksitosiinin avulla...
Alkuperäinen kirjoittaja minä:tää on nyt vaan mun mielipide, mutta mä lasken supistuksiksi ne supistukset mitkä on niin kipeitä että pitää lähteä sairaalaan, ja ne on sitten synnytys supistuksia ne...