H
harmaa hiiri
Vieras
Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen...siis mitä n junttikuteet ??
Mä oon kai ite juntti kun en käsitä
Mä oon kai ite juntti kun en käsitä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:vyölaukku on ainakin juntti asuste![]()
Alkuperäinen kirjoittaja yrp:ellos-vaatteet
Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:farkkutakki ja farkut, samaa sävyä, vähän tiukat..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja porkkana:farkkutakki ja farkut, samaa sävyä, vähän tiukat..
Jep. Miehellä blondattu hiuksia ja tukka on pystyssä amistyyliin. Muijalla, suora itsevärjätty tukka, tissit tyrkyllä ja asuun sopimattomat kengät jaloissa. Ehkäpä vielä joku asennepaita sen farkkurotsin alla. Äijällä paksu koru kaulassa. Ajavat Hondalla, jossa pelti raapii tietä. Jos lapsia on, niin
pojan nimi on Alex ja tytön Carlotta.
Alkuperäinen kirjoittaja Salamaseepra:Yhdistelmä: -Salihousut
-Vyölaukku
-kävelykengät
Uskomatonta, että tommossiakin vilä vastaan kävelee. Tamperetukka vielä kruunaa koko komeuden![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Oskunäiti:Kerran tuli yhdessä ostoskeskuksessa sellanen pariskunta vastaan, miehellä verkkarit ja joku musta Koffin t-paita
Alkuperäinen kirjoittaja Kauris 71:Voi pyhä turhuus...! :headwall: Onpa täällä tasokkaat aiheet pitkästä aikaa... |O
Kun nyt noin hyvin tunnutte tietävän ns. "junttikuteet", kertokaas mulle sitten mitkä eivät sitten ole junttikuteita? :wave: