K
Kevät kengät
Vieras
Onko vinkkejä, millaiset kengät kannattaa ostaa lapselle näin kevääksi? Ei mitään hajua milaiset olisi hyvät.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Talvella Kuomat, kevällä kumisaappaat ja kesällä halvat markettilenkkarit ja crocs-kopiot. Eihän lapsi muuta tarvii ja asiantuntijat suosittelee hyviä tukevia kenkiä vain rahastusmielessä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Talvella Kuomat, kevällä kumisaappaat ja kesällä halvat markettilenkkarit ja crocs-kopiot. Eihän lapsi muuta tarvii ja asiantuntijat suosittelee hyviä tukevia kenkiä vain rahastusmielessä.
![]()
ai kauheeta..
oikeesti hirveää kuulla miten vähän vanhemmat panostaa lasten kenkiin
noin pienille on vaikka mitä ihanuuksia tarjoilla, nauti while you still can!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Talvella Kuomat, kevällä kumisaappaat ja kesällä halvat markettilenkkarit ja crocs-kopiot. Eihän lapsi muuta tarvii ja asiantuntijat suosittelee hyviä tukevia kenkiä vain rahastusmielessä.
![]()
ai kauheeta..
noin pienille on vaikka mitä ihanuuksia tarjoilla, nauti while you still can!!![]()
Mut näin mä olen ihan oikeasti lukenut tältä palstalta useamman kerran. Joku kysyy esimerkiksi hyviä talvikenkiä 1-vuotiaalla ja suurin osa vastaa, että osta Kuomat. Ei kengän tarvii jalkaa tukea mitenkään, siksi Kuoma on ihan hyvä valinta jne.
Alkuperäinen kirjoittaja no:mie oon kans lukenut mut en oo samaa mieltä. oon kyl kenkiin panostanut vaik kalliita ovatkin ja suht hyviä voi saaha vähä halvemmallakin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Talvella Kuomat, kevällä kumisaappaat ja kesällä halvat markettilenkkarit ja crocs-kopiot. Eihän lapsi muuta tarvii ja asiantuntijat suosittelee hyviä tukevia kenkiä vain rahastusmielessä.
![]()
ai kauheeta..
Mut näin mä olen ihan oikeasti lukenut tältä palstalta useamman kerran. Joku kysyy esimerkiksi hyviä talvikenkiä 1-vuotiaalla ja suurin osa vastaa, että osta Kuomat. Ei kengän tarvii jalkaa tukea mitenkään, siksi Kuoma on ihan hyvä valinta jne.
eikäen ymmärrä.. lasten jalkaparat...
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :Alkuperäinen kirjoittaja palstalta opittua:Talvella Kuomat, kevällä kumisaappaat ja kesällä halvat markettilenkkarit ja crocs-kopiot. Eihän lapsi muuta tarvii ja asiantuntijat suosittelee hyviä tukevia kenkiä vain rahastusmielessä.
![]()
ai kauheeta..
eikäen ymmärrä.. lasten jalkaparat...
![]()
Niin katsos kun lapsi on niin vähän aikaa päivässä kengät jalassa, et ei niillä kengillä ole niin väliä. Ei jalat ehdi mennä pilalle siinä ajassa mitä lapsi kenkiä käyttää. Tämänkin olen oppinut palstalta, mutta en kyllä ole samaa mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko nämä ihan hyvät? http://www.reima.fi/fi/mallisto/babytec/ Olen lukenut eriäviä mielipiteitä Reiman kengistä, mutta nuo olen luonnossa nähnyt ja ihan laadukkailta vaikuttivat. Pohjakin taipui, eivätkä olleet koppurat lainkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko nämä ihan hyvät? http://www.reima.fi/fi/mallisto/babytec/ Olen lukenut eriäviä mielipiteitä Reiman kengistä, mutta nuo olen luonnossa nähnyt ja ihan laadukkailta vaikuttivat. Pohjakin taipui, eivätkä olleet koppurat lainkaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Onko nämä ihan hyvät? http://www.reima.fi/fi/mallisto/babytec/ Olen lukenut eriäviä mielipiteitä Reiman kengistä, mutta nuo olen luonnossa nähnyt ja ihan laadukkailta vaikuttivat. Pohjakin taipui, eivätkä olleet koppurat lainkaan...
Meillä on ollut yhdet reimatecin kengät ja olivat tosi tukevat. Vähän liiankin tukevat, sillä pohja oli suorastaan jäykkä. Vettä pitivät tosi hyvin, mutta toisia niin jäykkiä kenkiä en enää hanki.
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Saappaat juuri ostettiin ja niiden kanssa villasukka. Kohtapuoliin pitää mennä sitten lekkariostoksille. Näillä pärjätään kyllä kevät.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Saappaat juuri ostettiin ja niiden kanssa villasukka. Kohtapuoliin pitää mennä sitten lekkariostoksille. Näillä pärjätään kyllä kevät.
Millaiset saappaat, jos saa kysyä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Saappaat juuri ostettiin ja niiden kanssa villasukka. Kohtapuoliin pitää mennä sitten lekkariostoksille. Näillä pärjätään kyllä kevät.
Siis ihan kumisaappaat... Prismasta ostettiin (nyt en merkkiä muista ja ovat tarhassa tällä hetkellä etten voi tarkistaakaan). Parikymppiä maksoivat ja niissä oli kukkia ja perhosia joten olivat tytön mieleen...Nalle Puh-lenkkaritkin se jo katsoi sieltä Prismasta valmiiksi....
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kahden äippä:Saappaat juuri ostettiin ja niiden kanssa villasukka. Kohtapuoliin pitää mennä sitten lekkariostoksille. Näillä pärjätään kyllä kevät.
Siis ihan kumisaappaat... Prismasta ostettiin (nyt en merkkiä muista ja ovat tarhassa tällä hetkellä etten voi tarkistaakaan). Parikymppiä maksoivat ja niissä oli kukkia ja perhosia joten olivat tytön mieleen...Nalle Puh-lenkkaritkin se jo katsoi sieltä Prismasta valmiiksi....
![]()
Niin justiin, kumppareita siis tarkoitit.Meinaisín ostaa kumpparitj a sitten vielä jotkut muut kevätkengät. Kesäksi sitten on Kavat-lenkkarit ja sandaalit täytyy vielä ostaa. Kalliita on lasten kengät.
![]()