Mitkä kaksosten vaunut mun kannattaisi ostaa kaksosille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vpi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vpi

Jäsen
18.11.2009
136
0
16
Eli siis kysymys oli jo tuossa otsikossa, mutta ajattelin vielä hiukan tarkentaa tähän, että millaisia kaksosten vaunuja haen. Eli haluan, että niissä on erikseen säätyvät selkä- ja jalkatuet ja säädettävä työntöaisa on ihan ehdoton kriteeri ja tietty kantokassit vauvoille pitää saada. Asfaltti teillä liikutaan, ollaan paljon liikkeellä mm. kaupoissa, myös kovapohjaiset ja erittäin hyvin hoidetut lenkkipolut on meille tuttuja, tosin ihan kävellen niitä mennään. Mutta nyt annan teille vapaat kädet ehdottaa eri kaksosten vaunuja ja perustella, että miksi ne olisi hyvät jne. ja kokemuksia eri kaksosten vaunuista olisi myös kiva kuulla. Kiitos oikein paljon jos joku viitsi minua auttaa tässä vaunu sirkuksessa! :heart:

Ääh, kirjoitin pitkän sepustuksen ja se hävi bittiavaruuteen... Nyt lyhyesti:
Inglesina Twin Domino. Jotain parempaa kuin vierkkäin olevat mallit, joita on tarjolla valtavasti.
Nää on pitkät, mutta leveys sopii joka paikkaan. Inglesinan vanhoista malleista mulla pelkkää hyvää sanottavaa (helpot pestä ja huoltaa, näppärät, muunneltavat hyvät työntää jne.). Suomesta hankalat hankkia, ehkä joutuu tilaan ulkomailta. Monikkoperheiden jäljiltä niitä löytyy aina välillä käytettyinä. (Jopa kolmosille). Vilkaise jos ei ole jo entuudestaan tuttu merkki ja vaihtoehto.

Yhteistyössä