M Minä vaan Jäsen 29.05.2004 883 0 16 20.11.2006 #1 Mitja on saamassa pikkuveljen, mutta hänen nimensä on vielä haussa. Nimen ei välttämättä tarvitse alkaa M kirjaimella eikä toista "liian" venäläistäkään nimeä haluttaisi. Kiva, jos viitsitte auttaa
Mitja on saamassa pikkuveljen, mutta hänen nimensä on vielä haussa. Nimen ei välttämättä tarvitse alkaa M kirjaimella eikä toista "liian" venäläistäkään nimeä haluttaisi. Kiva, jos viitsitte auttaa
A Amaryllis Vieras 21.11.2006 #2 Miro, Miska, Milo, Jiri, Juri, Pavel, Pauli, Paulus, Emil/Eemil, Toni, Anton, Aleksanteri, Aleksi, Aleksei, Santeri, Nikolai, Niko, Nikolas, Niklas
Miro, Miska, Milo, Jiri, Juri, Pavel, Pauli, Paulus, Emil/Eemil, Toni, Anton, Aleksanteri, Aleksi, Aleksei, Santeri, Nikolai, Niko, Nikolas, Niklas
H hello Vieras 21.11.2006 #3 Petja! Tuo mulla tuli ensimmäisenä mieleen. Passaa hyvin Mitjaan! : ) Petjan oisin voinu pojalleni laittaa mut mies ei hyväksynyt!
Petja! Tuo mulla tuli ensimmäisenä mieleen. Passaa hyvin Mitjaan! : ) Petjan oisin voinu pojalleni laittaa mut mies ei hyväksynyt!
T taustalla Aktiivinen jäsen 19.05.2004 63 720 9 36 21.11.2006 #4 Miilo. Mielestäni kaunis nimi ja riittävän "erikoinen". Olisin halunnut jommalle kummalle pojalleni Miilo-nimen, mutta mies ei lämmennyt.
Miilo. Mielestäni kaunis nimi ja riittävän "erikoinen". Olisin halunnut jommalle kummalle pojalleni Miilo-nimen, mutta mies ei lämmennyt.
L Leppäkerttu Vieras 06.12.2006 #8 Meidän pojasta kastettiin Miska syksyllä. Tuntuu hyvältä nimeltä, kaverit ja ystävätkin alkavat tottua vähitellen.
Meidän pojasta kastettiin Miska syksyllä. Tuntuu hyvältä nimeltä, kaverit ja ystävätkin alkavat tottua vähitellen.