Mitjan pikkuveljelle nimi

mum
saako kysyä: miten se toisen lapsen nimi vaikuttaa siihen, mikä toiselle tulee? minusta ei vaikuta. sori vaan. laita semmonen nimi, jonka näkönen/olonen vauva on -->luonne, reagointi, ulkonäkö.
 
en tiedä mitä mummoja te olette,mutta minä ainakin olen kuullut vanhemmista,jotka haluavat lastensa nimien jollainlailla sopivan yhteen. Eikä se kyllä minusta ole mitenkään outoa. Minusta se on kiva,että sisarusten nimet ovat vähän "samaa maata". Itse aijomme myös ehkä tulevaisuudessa toimia juuri näin nimenvalinnassa,jos meille lisää jälkikasvua siunaantuu. Mutta kaikki tavallaan,eihän se ole mikään pakko,eikä kaikki tykkää sellaisesta tavasta.

Ehdotan Mitjan veljelle edellä mainittua Miskaa :) aivan ihana nimi minusta,meinasimme esikolle antaa sen nimen,mutta päädyimme toiseen nimeen vaikean valinnan jälkeen.

 
Annette-79 harmaana
Miska ehdottomasti.

Meillä on Miska-poika ;) Tosin veljiensä (3) nimet eivät soinnu keskenään.. mutta minulle se ei olekaan oleellista. Joka tapauksessa jos sinä haluat lapsellesi veljen kanssa sointuvan nimen niin Miska on ehdoton.
 

Yhteistyössä