mites voi marjoja kuivattaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Mä löysin hyvän muromysli-ohjeen ja mietin että tekisin sitä vähän soveltaen. Tarttis kuivattuja vadelmia saada siihen, mutta pystynkö niitä itse kuivaamaan? Siis pakaste sellaisia?

Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
uunin pankolle vaan :D lapsuus tuli mieleen :saint:

kerros lisää, vaikka lapsuudestakin :D

nooh,jos teillä on semmonen leivinuuni jossa on siellä ylhäällä tilaa ( missä voi myös nukkua :xmas: ) ,niin kun uuni on haalea jo,niin sinne ylös vaan kuivumaan..kuivuu kai pari kolme pvää..lapsena tuli talvipakkasella istuskeltua siellä pankolla,kun ulkoa tultiin, mummolassa siis :D

Juu ei meillä oo leivinuunia, mutta kiitos "työäiti" vinkistä. Pitää koittaa =)

Jos vaan itse tehtynä muromysli on yhtä hyvää kuin kaupassa, niin tulee vähän hitosti halvemmaksi tehdä itse.

Meillä mies ja poika on heikkona siihen, tosin se ei kyllä ole mitään terveysruokaa :/

Jos vaan itse tehtynä muromysli on yhtä hyvää kuin kaupassa, niin tulee vähän hitosti halvemmaksi tehdä itse.

Meillä mies ja poika on heikkona siihen, tosin se ei kyllä ole mitään terveysruokaa :/

http://www.martat.fi/neuvonta/ruoka_ja_ravitsemus/sailotaan_kotona/sailotaan_sienia/

Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:

http://www.martat.fi/neuvonta/ruoka_ja_ravitsemus/sailotaan_kotona/sailotaan_sienia/

kiitos :). Tuo olikin muuten sivu jonka olemassaolosta en ennen linkkiäsi tiennyt. Voisin kuvitella että sisältää sangen paljon tietoa. Kiitos siis siitä :) :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuivatut omenat on muutes hyviä :p

Niitäkin meillä vielä olis jäljellä... nekin muuten vois sopia vallan mainiostikin muromysliin :p

Juu, mainiosti. Ja ihan mahtavia karkin korvikkeita! Niitä mä söin himoihini 3-vuotta sitten kun laihdutin 26 kg.

Yhteistyössä