T
Turkilmas
Vieras
Mä löysin hyvän muromysli-ohjeen ja mietin että tekisin sitä vähän soveltaen. Tarttis kuivattuja vadelmia saada siihen, mutta pystynkö niitä itse kuivaamaan? Siis pakaste sellaisia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö semmoisia koneita ole jossa saa kuivattua sieniä ym. Muuta konstia en osaa neuvoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Accra:uunin pankolle vaanlapsuus tuli mieleen :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja Accra:uunin pankolle vaanlapsuus tuli mieleen :saint:
kerros lisää, vaikka lapsuudestakin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Juu ei meillä oo leivinuunia, mutta kiitos "työäiti" vinkistä. Pitää koittaa =)
Jos vaan itse tehtynä muromysli on yhtä hyvää kuin kaupassa, niin tulee vähän hitosti halvemmaksi tehdä itse.
Meillä mies ja poika on heikkona siihen, tosin se ei kyllä ole mitään terveysruokaa :/
Alkuperäinen kirjoittaja Työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Juu ei meillä oo leivinuunia, mutta kiitos "työäiti" vinkistä. Pitää koittaa =)
Jos vaan itse tehtynä muromysli on yhtä hyvää kuin kaupassa, niin tulee vähän hitosti halvemmaksi tehdä itse.
Meillä mies ja poika on heikkona siihen, tosin se ei kyllä ole mitään terveysruokaa :/
http://www.martat.fi/neuvonta/ruoka_ja_ravitsemus/sailotaan_kotona/sailotaan_sienia/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuivatut omenat on muutes hyviä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kuivatut omenat on muutes hyviä![]()
Niitäkin meillä vielä olis jäljellä... nekin muuten vois sopia vallan mainiostikin muromysliin![]()