mites teijän koulut??

  • Viestiketjun aloittaja mum88
  • Ensimmäinen viesti
mum88
mä vaan sitä ajatelin kysyy et mites teijän koulut? onx ne jääny kesken vai menitekste äitiysloman jälekken jatkamaan koulua..? mä oon ite 17 ja hyvin just kerkeen tän vuoden koulun käymää loppuun ;)

ihanaa kesäää teille äipät :heart: :hug:
 
mulla oli vielä 9 ja puolet8 luokkaa käymättä kun neiti synty...
kävin siinä äippälomalla 2xkk koululla ja sain yksityis opetusta 1xvko
sit oli 9luokka jälj.kun äippäloma loppu ja kohta sekin ohi... jippii!!
ja vieläpä hyvillä arvosanoilla pääsen pois... =)
 
pääsin ysiltä viime keväänä, nyt oon pitäny välivuotta ja tehny pätkätöitä.. suunnitelmissa oli jatkaa opiskeluja syksyllä mut ne saa nyt lykkääntyä ainaki vuodella kun vauva ilmotti tulostaan.. laskettu aika joulukuussa.
 
minja87
pääsin ysiltä pois ja tulin raskaaksi
nyt tyttö 1 vee ja eipä tässä vielä mitään kummempia suunnitelmia. KAtselen tässä jotain pph kansanopiston kurssia jonka sit kävisin.
Eli katselen =)
 
lauuura
ysin keväällä sain tietää raskaudesta, eli peruskoulun sain käytyä kunnialla loppuun. nyt ois sitten varmaankin edessä töiden haku, kun muksu tulee heinäkuussa 9kk eli pääsee päikkäriin. ja sitten joskus hamassa tulevaisuudessa kouluun lähtö tulee varmaankin eteen... säälittää kyllä omalla tavalla laittaa noin pieni lapsi päikkäriin..mutta enhän ole vielä päättänyt että menenkö töihin vai en. eikä sitä tiiä että pääseekö edes...
 
MenoMamma
mulla jäi viimenen vuosi ammattikoulussa väliin, nyt sit elokuussa takas koulun penkille, ja lapsi menee päiväkotiin, sen jälkeen taas jään varmaan kotiin hoitaan.
 
rita18
koulu opinäyte työtä vaille kesken ku olin välillä töissä,elokuussa alan tekemään sen loppuun äippäloman ohessa,ja ku äippä loma loppuu ni meen takas töihin samaan paikkaan missä ennen äippälomaaki olin..
 

Mä valmistuin viime syksynä merkonomiksi kohtuullisen hyvillä papereilla ja kuukausi sen jälkeen sain tietää pikkuisesta. Työttömänä sitten ollut, kun koin että halusin työkkärissä kertoa rehelisesti tilanteestani... Jos sitä sitten kun vaavi on vuoden ikäinen rupeais tota työtilannetta katsastaa :)
 
mulla ei oo hajuakaan mikä musta tulee isona... :D
amista ehdin käydä vaa puol vuotta ennen ku jätin kesken ja menin töihin, töissä 1½ vuotta ja synnytys... ainahan tietysti voisin palat vanhaan työpaikkaan mut se ei todellakaan tunnu hyvältä... noh, onhan tässä vuos tai pari aikaa katella mitä tekee, vai tekeekö vielä yhden lapen ja sit vast opiskelemaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2005 klo 13:53 tyhmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2005 klo 13:46 haloo kirjoitti:
Teillä kaikilla siis koulut kesken, osa vielä yläasteella??? Järki käteen LAPSET!!!!
eipäs ollu kaikilla,ja osalla ihan loppu suoralla \|O
joo ja mun LAPSET on ainaki niin pieniä ettei ne kouluja käy, toisella aikuisella on tässä perheessä kesken, toisella ei.
 
mammu09
minä tulin ysillä raskakaaksi, mutta olin vasta kuudennella kuulla kun koulu loppu. Tyttö täyttää pian kolme ja minä siinä samalla valmistun lähihoitjaksi, eli hyvin on pullat uunissa. Tyty tarhaan 1,7v, mummu hoiteli iltakoulun ajan 4 kertaa viikossa siihen asti. Aloitin koulun siis kun tyttö oli 10kk.
 
Mulla jäi ammattikoulun toinen luokka kesken, kun aloitin äitiysloman. Ensi tammikuussa (tai sitten elokuussa 2006, riippuu tuosta pikkuisesta) jatkan, puolitoista vuotta olisi media-alan opintoja vielä sitten jäljellä.

Mieheni pääsee nyt ammattikoulun kolmannelta ja viimeiseltä luokalta kesäkuun 3. päivä ja siirtyy työelämään.

Hyvää kesää myös kaikille!
 
olet järjetön
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 22:25 haisu kirjoitti:
Elokuussa alkaa lähihoitajan aikuiskoulutus, jännittää, ku oon jättäny monta koulua kesken.
Tämäkin vielä! Sun juttujas lukeneena en ihmettele, että mikään ei onnistu. Onneksi sossu on olemassa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2005 klo 13:47 olet järjetön kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2005 klo 22:25 haisu kirjoitti:
Elokuussa alkaa lähihoitajan aikuiskoulutus, jännittää, ku oon jättäny monta koulua kesken.
Tämäkin vielä! Sun juttujas lukeneena en ihmettele, että mikään ei onnistu. Onneksi sossu on olemassa.
No, eipä ole yhtään lasta vielä ollu kun olen kouluja käyny.Ei vain ole sopivaa ammattia osunu kohalle ja ei sitä osannu sillon 16 vuotiaana vielä ajatella elämää kamalasti eteenpäin, että käykö kouluja vai onko töissä. Työnteko ja hauskanpito tuntu sillon järkevämmältä.. Miten se sosku tähän liittyy?

 
mami83
ex-teiniäitinä voin kertoa että ysi loppu meni saikulla(makasin tiputuksessa sairaalassa pahoinvoinnin takia.. :x )mutta todistuksen sain käteen kuitenkin;) Nyt neljättä odottaessani, 6v myöhemmin, olen vihdoin löytänyt oman ammattini ja lähdössä opiskelemaan niinkin "pian" kuin ensi vuonna kuopuksen ollessa max 1v. Että ihan rauhallisesti siellä vain,kyllä sitä kerkiää =) Eipähän ole tullut hommattua "turhaa ammattia" tässä välissä..Monet ystäväni ovat lähempänä 30v lasten jälkeen lähteneet vaihtamaan ammattia kun silloin 16v ei tullut valittua "oikein". Se että on saanut lapsen nuorena ei ole mikään rajoitus tai este. Eipähän tarvitse työnantajan maksella äippälomia ainakaan minun kohdallani :D
 
Mä pian 17 ja amis jäi kesken, lapsi syntyy heinäkuussa. En olis ehtiny käymään tätä vuotta loppuun ku äitiysloma alkaa 9.6 ja koulu olis loppunu vasta 24.6. Joten lopetin jo tammikuussa ja olen vain nauttinut tästä suurenmoisesta olotilasta. :)
Nyt aateltiin miehen kanssa että tehään kaikki lapset mitä meinataan (haaveissa olis 3 kipaletta) ja meen sitten vasta kouluun, oisin ehkä jotain 25w joten hyvin ehtii kouluttautuu ja koska vanhemmillani on vanhusten pienkoti joka aikanaan jää minulle on työpaikkakin taattu. :D
Älkää stressatko niistä kouluita, älkääkä laittako niin pieniä kuin esim.9kk hoitoon. Tuutte katumaan vielä ku paras aika onki menny ohi ja lapsen ensimmäinen sana on kerhotädin etunimi. :\|
 

Yhteistyössä