mites te toimisitte... miehellä pikkujoulut, minä en moneen vuoteen missään??

  • Viestiketjun aloittaja juhlimaanko?
  • Ensimmäinen viesti
juhlimaanko?
eli siis....... meillä on ihan ok suhde, ei valittamista! :)

mutta... mutta.... meil on kolme lasta ja tää nuorimmainen nyt 11kk:tta. mies on ollu aina reissuhommissa, viikot pois ja vkoloput himassa :/

sit sil on useasti kaikenlaisia koulutuskursseja, työnsä takia ja on myös päässy lähes kaikkiin pikkujouluihi ym mitä työpaikka on järjestäny. ne on useesti ollu viikolla, joten on ollu siis mahd. mennä. mies ei paljon viinaa ota, mutta seurassa kuitenkin vähäsen...

nyt sit pikkujoulut olis vkoloppuna.... mutta mulla kaveri järkänny juhlat, missä vanhat kaverit kokoontuis yhteen ;) eli siis mukava ilta olis tiedossa... ongelma on siinä, et meil ei oo oikei lapsenvahtia, ku muilla paikkakunnilla asuu sukulaiset ja sit kummiperheellä on itsellään jo kolme lasta, joten...???

itsekkää en tykkää paljon alkoholia käytellä, mut nyt kyl olis kiva lähteä... olen viimeeksi ollu kavereiden kans n. 3 vuotta sitten yhdessä liikenteessä...

tiedän, että mies varmaan suostuisi jäämään kotiin, jos pyytäisin, mut hän on jo ilmoittautunut sinne, ku siel on tarjoilua yms... mikä vaatii varauksen etukäteen...ja tää mun tilaisuus tuli just eilen tietoon...mun mielestä mulla kyllä olis oikeus mennä...???
 
olga-oskari
Keskustelun paikka...
Meillä jos tuo olisi tilanne niin mie pääsisin menemään - mies järjestäisi lapsille hoitajan jos ei omasta menostan haluaisi luopua...
Meillä periaatteena, että vuoroin mennään.
 
juhlimaanko?
Alkuperäinen kirjoittaja olga-oskari:
Keskustelun paikka...
Meillä jos tuo olisi tilanne niin mie pääsisin menemään - mies järjestäisi lapsille hoitajan jos ei omasta menostan haluaisi luopua...
Meillä periaatteena, että vuoroin mennään.
jep!!! no meillä ei kumpikaan ole mikään kapakkaluuta, ja ukon juhlatki on yleensä aina jossai muualla ku baarissa.... eli ei siis hirveesti tykätä käydä ravintoloissa, vaan esim. just kaveriden luona istutaa iltaa yms...
 
mene veikkonen. jos miehesi on mistään kotoisin (tekstistä päätellen on), niin ymmärtää tilanteen ja varmasti haluaakin sinun pääsevän välillä ulos. ja sitten vaan hyvällä omallatunnolla ja tuuletat pääkopan ihan kunnolla. hauskaa illanviettoa! :wave:
 
kolmelleÄiti
tottakai sinä menet!
meillä vähän sama tilanne. minä aloitin työt vuosien kotonaolon jälkeen, ja mulla ekat oikeat pikkujoulut. mies on saanut rauhassa käydä työpaikan jutuissa vuosikaudet.
nyt sattui niin että meidän firmojen pikkujoulut samana perjantaina, ja ei meilläkään oikein lastenvahtia, niin mies jää kotiin ja minä menen.
eikä se edes marmattanu tilanteesta :)
 

Yhteistyössä