Mites sitten tää nykyajan poikain muoti.Housut roikkuu niin, että aluhousut näkyy puoleksi.

"Taas"
Aina sä teet näitä sivuavauksia johonkin päivän polttavaan ketjuun liittyen. Joissa koitat olla kauhean joko Näppärä tai Hauska.
Nouseeko PalstaStatus kenties,meinaatko ?
 
  • Tykkää
Reactions: Iid@
[QUOTE="Taas";22177666]Aina sä teet näitä sivuavauksia johonkin päivän polttavaan ketjuun liittyen. Joissa koitat olla kauhean joko Näppärä tai Hauska.
Nouseeko PalstaStatus kenties,meinaatko ?[/QUOTE]

Kah,tulit sitten taas harmaana :hug:
Mä täällä niin harvoin teen edes mitään avauksia :whistle:
Harmittaako sinua jos minun olematon palstastatukseni nousisi?Sitä en kuitenkaan luule käyvän.
 
"pöö"
Onhan niitä tyttöhoppareitakin, joilla housut roikkuu samaan malliin. Eikä nekään ole sen huorempia kuin pojatkaan.
Tuskin musiikkimaku ja housujen roikkuminen kenestäkään huoraa tekee.
 
nyt jo passée
Luin tämän avauksen pojalleni, jonka välitön reaktio oli "facepalm" ja kommentti "voiko joku olla noin old school?". On kuulemma todella jälkijunassa, jos nyt roikottaa housujaan noin. Kuumimmillaan tuo buumi taisi olla pari vuotta sitten, jolloin nk. kiltit pojatkin niitä housujaan puolitangossa roikottivat. Äklö muoti, jos minulta kysytään... :x
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nyt jo passée;22177715:
Luin tämän avauksen pojalleni, jonka välitön reaktio oli "facepalm" ja kommentti "voiko joku olla noin old school?". On kuulemma todella jälkijunassa, jos nyt roikottaa housujaan noin. Kuumimmillaan tuo buumi taisi olla pari vuotta sitten, jolloin nk. kiltit pojatkin niitä housujaan puolitangossa roikottivat. Äklö muoti, jos minulta kysytään... :x
Taas jotain nuorisoslangia josta mä en ymmärrä yhtään mitään
 
[QUOTE="Taas";22177716]Miten niin "taas tulin" ? En ole ennen sulle mitään kirjottanut. Pikkasen on isot luulot jollakulla nyt itsestään.[/QUOTE]

Mitkäs sinun "luulosi" sitten ovat tulla sanomaan minulle, että sä teet AINA näitä aloituksia...
Mitkä isot luulot??Isolla naisella isot luulot :saint:
 
näinikkää
Lökäpöksyt ärsyttivät, mies ampui nuorta takapuoleen
IS 05.10.2010 12:38

Teinimuoti johti veritekoon Yhdysvaltain Memphisissä, kun lökäpöksyistä ärsyyntynyt mies ampui nuorta miestä takapuoleen.

Kenneth E. Bonds, 45, tunnusti syyllisyytensä törkeään pahoinpitelyyn. Häntä odottaa vankeustuomio.

Tapahtumat käynnistyivät viime lauantaina, kun 16- ja 17-vuotiaat nuoret miehet olivat ostamassa karkkia kioskilla. Poikien housut roikkuivat takaa polvitaipeissa.

Bonds alkoi huudella pojille, käski näitä nostamaan housunsa ylös ja nimitteli heitä myös homoseksuaaleiksi. Pojat kehottivat ronskein sanankääntein miestä sulkemaan suunsa.

Bonds veti aseen esiin ja ampui pakenevien poikien perään useita laukauksia. Yksi niistä osui toista pakaraan ja luoti tuli ulos lantiosta.

Lökäpöksymuoti oli pari vuotta sitten keskustelun aiheena Yhdysvalloissa, kun monet arvostelivat alushousut paljastavia vaatekappaleita säädyttömäksi. Lökäpöksyt saivat tuolloin korkea-arvoisen puolustajan, kun presidenttiehdokas Barack Obama kehotti ihmisiä ymmärtämään nuoria.
 
"Hopping"
Mä oon kans ihmetellyt ja mun mielestä se perse-paljaana-tyyli on nyt erilaista kuin ennen. Ennen sentään pitempi paita peitti sen takapuolen, joka muuten olisi vilkkunut kun housut oli vedetty liian alas. Nyt paita voi olla tiukka ja silti näkyy 20cm valkoisia kalsareita. Ihan naurettava näköistä. Juuri eilen kävelin yhden nuoren miehen perässä, jolla oli tiukka musta nahkarotsi (sellainen lyhyt mikä on muodissa), normaalileveät farkut, jotka oli vyötetty tasan puoleen väliin takapuolta. Alla oli valkoiset alushousut, joissa vyötärönauhassa KappAhlin logot! Wautsi kuinka magee kundi hei!
 
En todellakaan itse huorittele ihmisiä vaatetuksen perusteella eikä muutenkaan ole siihen tarvetta.Tää nyt vaan pälkähti päähän tuosta kun joidenkin mielestä nainen jolla on lyhkäinen hame ja korkkarit=huorahtava...
 
[QUOTE="Hopping";22177739]Mä oon kans ihmetellyt ja mun mielestä se perse-paljaana-tyyli on nyt erilaista kuin ennen. Ennen sentään pitempi paita peitti sen takapuolen, joka muuten olisi vilkkunut kun housut oli vedetty liian alas. Nyt paita voi olla tiukka ja silti näkyy 20cm valkoisia kalsareita. Ihan naurettava näköistä. Juuri eilen kävelin yhden nuoren miehen perässä, jolla oli tiukka musta nahkarotsi (sellainen lyhyt mikä on muodissa), normaalileveät farkut, jotka oli vyötetty tasan puoleen väliin takapuolta. Alla oli valkoiset alushousut, joissa vyötärönauhassa KappAhlin logot! Wautsi kuinka magee kundi hei![/QUOTE]

tätä minäkin lähinnä tarkoitin tuolla puolen perseen näkymisellä :)
 
nyt jo passée
[QUOTE="vieras";22177720]Taas jotain nuorisoslangia josta mä en ymmärrä yhtään mitään[/QUOTE]

facepalm = käden lyönti otsaan, reaktio johonkin (yleensä äärimmäisen) hölmöön kommenttiin

old school = vanhan koulukunnan edustaja

Olikohan siellä muutakin tulkattavaa? Olen pahoillani näistä ilmaisuista - meillä kotona niin jokapäiväistä kieltä, etten ajatellut niiden olevan muille tuntemattomia.

Vielä tosiaan ihmettelen, että missä päin maata noita housuja vielä noin roikotetaan. Täällä meillä päin (pääkaupunkiseutu) ainakin pojat ovat jo alkaneet käyttää housuja ihan normaalisti sen muutaman vuoden takaisin pahimman lökäpöksyajan jälkeen. Esim. poikani koulussa ei tällä hetkellä kenelläkään enää housut roiku noin, kaksi vuotta sitten olisin voinut selvittää jokaisen kalsarimerkin ihan vain kertavilkaisulla... :D
 
tulihan
Alkuperäinen kirjoittaja nyt jo passée;22177765:
facepalm = käden lyönti otsaan, reaktio johonkin (yleensä äärimmäisen) hölmöön kommenttiin

old school = vanhan koulukunnan edustaja

Olikohan siellä muutakin tulkattavaa? Olen pahoillani näistä ilmaisuista - meillä kotona niin jokapäiväistä kieltä, etten ajatellut niiden olevan muille tuntemattomia.

Vielä tosiaan ihmettelen, että missä päin maata noita housuja vielä noin roikotetaan. Täällä meillä päin (pääkaupunkiseutu) ainakin pojat ovat jo alkaneet käyttää housuja ihan normaalisti sen muutaman vuoden takaisin pahimman lökäpöksyajan jälkeen. Esim. poikani koulussa ei tällä hetkellä kenelläkään enää housut roiku noin, kaksi vuotta sitten olisin voinut selvittää jokaisen kalsarimerkin ihan vain kertavilkaisulla... :D
taas uutta opittu :)
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja nyt jo passée;22177765:
facepalm = käden lyönti otsaan, reaktio johonkin (yleensä äärimmäisen) hölmöön kommenttiin

old school = vanhan koulukunnan edustaja

Olikohan siellä muutakin tulkattavaa? Olen pahoillani näistä ilmaisuista - meillä kotona niin jokapäiväistä kieltä, etten ajatellut niiden olevan muille tuntemattomia.

Vielä tosiaan ihmettelen, että missä päin maata noita housuja vielä noin roikotetaan. Täällä meillä päin (pääkaupunkiseutu) ainakin pojat ovat jo alkaneet käyttää housuja ihan normaalisti sen muutaman vuoden takaisin pahimman lökäpöksyajan jälkeen. Esim. poikani koulussa ei tällä hetkellä kenelläkään enää housut roiku noin, kaksi vuotta sitten olisin voinut selvittää jokaisen kalsarimerkin ihan vain kertavilkaisulla... :D
Kiitos. Opin taas jotain uutta. Meillä lapset vielä pieniä ja asutaan muutenki täällä junttilassa kaukana sivistyksestä ettei nuo ole ihan joka viikkosita kuultavaa.
 
nyt jo passée
[QUOTE="pirkko";22177776]Kyllä täällä tampereen suunnalla näkee juuri roikotushousuja nuorilla pojilla.Ei se hiphoptyyli vaan ihan uusi normaaleilla farkuilla toteutettu.aika kauheita![/QUOTE]

Taitaa mennä niin, että nuorisomuodit tulevat Ruotsista ensin meren yli Turkuun ja Helsinkiin ja lähtevät sitten pyyhkimään muun maan yli omaan tahtiinsa. Ruotsissa tuo roikotusmuoti (+ nuorten miesten kasvojen meikkaus) oli pinnalla vuosi-kaksi ennen kuin tuli Suomeen. Nyt sopii vaan toivoa, että tuo meikkausmuoti ei sieltä koskaan tänne tulekaan! :x
 
nyt jo passée
[QUOTE="vieras";22177787]Kiitos. Opin taas jotain uutta. Meillä lapset vielä pieniä ja asutaan muutenki täällä junttilassa kaukana sivistyksestä ettei nuo ole ihan joka viikkosita kuultavaa.[/QUOTE]

Tuo "facepalm" on nykyään aika yleinen ilmaus nettikeskusteluissa. Jos joku on kirjoittanut toisen mielestä ilmeisen hölmön kommentin, siihen vastataan kirjoittamalla "Facepalm". Juu, ja minä kahden teinin äitinä saan tuota sitten osakseni ihan elävässä elämässäkin ja aitona eleenä, tosin huumorimielellä meillä näitä sukupolvien eroja käsitellään. :)

Enpä nyt tiedä, mikä sivistyksen merkki tällaisten kirjoitettujen nettitermien ottaminen puhuttuun arkikielenkäyttöön olisi, meillä se vain kertoo uuden sukupolven kielenkäytön rantautuneen tänne kotiinkin. Onneksi meillä kotona ei sentään mitään LOL-kieltä muuten puhuta, kunhan vähän arkikieltä uusilla ilmauksilla väritetään.
 
urs
Mei jätkäl,14v on kans noi ylisuuret...miesten xxl farkut jotka köytetty "pikkuse" alakanttii vyöllä kii :) MUTTA ei hällä näy kalsongit koska hupparin täytyy niinikään olla kokoa xl-xxl ;) ja merkkinä KARL KANI...ei mistää hinnasta kappAhal tms.
Ja niikus joku jo mainitsi Ruotsin nii sieltä tai Saksasta vaatteet pojalle tilaillaan jossei kaupasta löydy niiku harvemmi löytyy.
 
hiphophiphophiphop
Mei jätkäl,14v on kans noi ylisuuret...miesten xxl farkut jotka köytetty "pikkuse" alakanttii vyöllä kii :) MUTTA ei hällä näy kalsongit koska hupparin täytyy niinikään olla kokoa xl-xxl ;) ja merkkinä KARL KANI...ei mistää hinnasta kappAhal tms.
Ja niikus joku jo mainitsi Ruotsin nii sieltä tai Saksasta vaatteet pojalle tilaillaan jossei kaupasta löydy niiku harvemmi löytyy.
Eli tämä on sitä hiphop muotia parhaimmillaan :D serkkupoikani on myös KARL KANI fani..
Tuo meikkaaminen ei suomalaiseen mieheen istu ei sitten millään.toivottavasti ei tule tänn :x
 

Yhteistyössä