Mites se possutauti alkoikaan?

The Urpoileva Helmi

Aktiivinen jäsen
04.05.2007
7 346
0
36
siis millä oireilla?
Mulla kurkku ihan h...tin kipee,päätäsärkee ja lihakset ja nivelet kipeenä, ei kuumetta ja possupiikki saatu vajaa 2vkoa sitten..
ja huomenna pitäs olla biletyskunnossa :headwall: :headwall: :headwall:
 

Yhteistyössä