Taas se tuli todistettua... Jotkut miehet on tosiaan avuttomia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Avemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tai sitten välinpitämättömiä. Sanoitko asiasta? Mitä hän sanoi siihen?

Välinpitämätön mullekin tuli enemmin mieleen kuin avuton. Tuskin tällanen käyttäytyminen on kovin yleistä, siis että miehet olis sellasia.

Ei ole yleistä, eikä normaalia.

Alkuperäinen kirjoittaja Avemaria:
Alkuperäinen kirjoittaja PoikaMies:
eihän se avuton ole kun on tehnyt noin järkevän valinnan kun on sinut hoitajakseen hommannut :laugh:

:laugh:

Toisaalta näinki...

vanha sanonta tyhmästä päästä kärsii koko ruumis.... nythän miehes ei tarvi rasittaa itseään kun sinä joudut tekeen kaikki... niin loppupeleis sehän on viisas :D

Jospa mies ei tajunnut miten kipeä olet jos kuitenkin pystyit ruokaa laittamaan ja lapsia hoitamaan?

Minä en ainakaan tajua mitään jos oma mieheni vain voivottelee sairauttaan, vaan mulle pitää ihan suoraan sanoa että "Hei x, tänään en jaksa tehdä lasten iltapesuja, tee sinä ne!" Jos molemmat on kipeitä niin voihan vaikka ottaa pakastimesta jotain valmisruokaa mikroon sulamaan tai tilata pitsat ja jättää tiskamiset huomiselle.

Toisen foorumin keskustelusta napattua:
"Joskus n. 15 v. sitten, kun aloin tuon miehen kanssa riiaamaan, kävimme keskustelun siivouksen jakamisesta. (Nuoren parinhan on syytä sopia tällaiset asiat, ettei sitten tule yllätyksiä.) Mies totesi silloin, että älä huoli. Hän kyllä rupeaa siivoamaan heti, kun on niin likaista, että alkaa häiritsemään. Onpa tasa-arvoinen mies, ajattelin silloin. Vielä koskaan meillä ei ole ollut niin likaista, että olisi häirinnyt."

Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Jospa mies ei tajunnut miten kipeä olet jos kuitenkin pystyit ruokaa laittamaan ja lapsia hoitamaan?

Minä en ainakaan tajua mitään jos oma mieheni vain voivottelee sairauttaan, vaan mulle pitää ihan suoraan sanoa että "Hei x, tänään en jaksa tehdä lasten iltapesuja, tee sinä ne!" Jos molemmat on kipeitä niin voihan vaikka ottaa pakastimesta jotain valmisruokaa mikroon sulamaan tai tilata pitsat ja jättää tiskamiset huomiselle.

Jos ukko ei tosiaan tajunnu miten kipeä oon niin sit on silmissä vika. :laugh:

Ku kuitenkin kävelin vain varpaillani ja sanoin että muuten tulee päähän kipeetä, puhuin kuiskaamalla ku kurkkuun sattu ja mies näki ku mittasin kuumeeni. Mutta osasyynä on varmasti sekin että mulla kilahtaa pinna välittömästi ku ukko aloittaa sen marttyyrisairastamisensa. Se on koko viisi vuotta tehny marttyyrikuolemaa ku on jostain vähän kipee.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Toisen foorumin keskustelusta napattua:
"Joskus n. 15 v. sitten, kun aloin tuon miehen kanssa riiaamaan, kävimme keskustelun siivouksen jakamisesta. (Nuoren parinhan on syytä sopia tällaiset asiat, ettei sitten tule yllätyksiä.) Mies totesi silloin, että älä huoli. Hän kyllä rupeaa siivoamaan heti, kun on niin likaista, että alkaa häiritsemään. Onpa tasa-arvoinen mies, ajattelin silloin. Vielä koskaan meillä ei ole ollut niin likaista, että olisi häirinnyt."

Niimpä... :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:
meillä mies havahtu että olen tosi kipeä kun kuumetta oli 39.5 ja keuhkokuumeeksi se todettiin ,ja hyvä kun pysyin jaloillani ,onenksi oltiin anopin ja apen kanssa mökillä niin oli 7kk ikäiselle neidille hoitaja sillä siihen en oisi pystynyt.

Eikö sun miehes olisi hoitanut lasta??????

olisi hoitanut mutta se kuljetti mua arvauskeskukseen ja sieltä sairaalaan ,Olin siis kipeänä niin että juuri ennen joulua sairastuin ja panacodin avulla.Ja mummo itse halusi hoitaa ettei pientä tarvinut mukana kuljettaa sillä kävimme 2 päivänä arvauksessa ja toisena päivänä vielä sairaalassa ensiavussa ja yhteensä tokana päivänä meni 11h ennen kun sain tietää mikä mulla oli.Isompi muksu oli kanssa kipeenä ja isäntä hoiti häntä mökillä( korkea kuume hälläkin).

Onneks mun mies ei oo tollanen. Se väkisin tekee vaikka olis itse kipeä, eikä meinaa uskoo kun komennan lepäämään. Ja antaa mun levätä kun oon kipeä ja hoitaa kodin ja lapset. Paljon se tekee kyllä ihan muutenkin noita.

Yhteistyössä