Mites pitkään se oksennustauti vielä tarttuukaan oireiden loppumisen jälkeen?

No siinäpä se kysymys oikeastaan tulikin... Googlella löysin niin ristiriitaista tietoa niin ajattelin että kyllähän täällä palstalla tiedetään paremmin... ;)

Eli esikoinen oksentanut edellisen kerran to alkuillasta, minä pe alkuillasta ja kuopus pe-la välisenä yönä. Mulla oli kuumetta vielä eilen, lapset olleet koko ajan suht reippaita(ei siis kuumetta kummallakaan), mitä nyt ruokahalu vielä ainakin nuoremmalta vähän kateissa. Kakka oli molemmilla löysää tänään, mutta tuli siis ihan normaalisti eikä mitenkään tiheämpään tms... Joko uskaltaa huomenna lähteä kerhoon? Vai pitäisikö perua jopa tiistai-aamulta kuopuksen neuvola-aika(influenssarokotus)?
 
Ok, kiitos... :) Näin kyllä vähän itsekin kaavailin, mutta ajattelin vielä kysyä muitakin mielipiteitä. Hitsit että tulee vaan huomenna pitkä päivä, kun lapset(tai vanhempi ainakin) jo nyt hyppii seinille ja vielä yks päivä tätä neljän seinän sisällä oloa siis ainakin, kun ei musta vielä ole ulos leikkimään lähtijäksi kun en jaksa itse kuumeen jäljiltä vielä seisoa koko aikaa vaan pitää päästä istumaan välillä... No, pitää keksiä jotain sisällä! :)
 

Yhteistyössä