Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi luoja nuita silmiä IceRoyal :eek: Siis aivan täydellisen upeat!!!!!!
:heart: kuulehan,sinulla itselläsi on äärimmäisen upeat silmät.Monet kerrat olen niitä ihastellut =)

Kiitos =)
Minen tajua kyllä yhtään mitä upeeta miun silmissä oikein on :eek: :D Kun miusta ne on ihan tavalliset :D
missäs ne silmät olis näkyvillä. saat heti puolueettoman arvion kun kerrot :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Voi luoja nuita silmiä IceRoyal :eek: Siis aivan täydellisen upeat!!!!!!
:heart: kuulehan,sinulla itselläsi on äärimmäisen upeat silmät.Monet kerrat olen niitä ihastellut =)

Kiitos =)
Minen tajua kyllä yhtään mitä upeeta miun silmissä oikein on :eek: :D Kun miusta ne on ihan tavalliset :D
no niin minusta minunkin :LOL:

Sinun silmät on niin erikoisen värisen,tosi erikoisen ja kauniin lempeät,ihana muoto!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
missäs ne silmät olis näkyvillä. saat heti puolueettoman arvion kun kerrot :D
No ootas kun mie laitan kuvan. *Muoks* Tuossapa miun silmä *hehee*

kerranki tarkka otos, mutta ei auta arvioinnissa yhtään. pitäis ainaki ½ naamaa näkyä.
väri tosin on ihan hyvä :wave:
 

:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Minulla on iso nenä ja downin syndrooma. ;) [/quote]

Mitä! Ihan suoraan kuin mun suusta, mitä sanon omasta ulkonäöstä. :eek:
JUST noi kaksi, iso nenä ja näytän downin syndroomaiselta.
Mä en ikinä uskonu kuulevani että joku toinenki sanoo itsensä näyttävän kans.. Heh
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja sagada:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
Mitäs suosittelisitte minulle =) vois vaikka vaihtaa tyyliä totaalisesti..

http://www.aijaa.com/v.php?i=6300779.jpg
Kulmat sulla on ainakin päin prinkkalaa piirretty:( sori.

Tukkaa lyhentäisin.
jotain radikaalimpaa.Kulmissa on aikalain luonnollinen muotoni mutta saattaa olla päin heposta :D
Mun on pakko sanoa noista kulmista, että tuo musta ei sovi niihin. Eri väriä vois kokeilla. Ja jotenkin vähän outo toi muoto. Ei pahalla!

Hiustyyliä en osaa ideoida. Noinkin on kauniit hiukset. :) Voisihan jotain otsatukkaa kokeilla, tosin en tiedä kun sinulla on noin matala otsa niin ei kovin isoa otsista sais.
minusta se taas sopii mutta makuasioita kai :D kulmat on luonnostaan tummat ja en mä kyllä niitä jaksa alkaa vaalentamaan :eek:
c'mon, kuvasta näkee selväst että kulmakynää on käytetty.
 
joo kulmakynää on käytetty mutta oma värini on aika tumma kulmissa.valotus imartelee joskus kuvissa silmiäni mutta kuvankäsittelyohjelmia ei koneellani ole.Toisekseen minulle on ihan sama ovatko silmäni siniset tahi ei koska sillä ei tässä elämässä ole mitään merkitystä minulle.Kuvankäsittelyllä saa ihmeitä aikaan mutta ei sillä piirteitä ja muotoja luoda ihmisille.Enkä tällä tarkoita itseäni...

Vielä tahdon sanoa seuraavaa, että olen tyytyväinen itseeni palaneessa kuontalossa,Sally Spectran kaksarina,hullunkurisine kulmine ja mitähän sitä vielä oli...no,tukalleni tahtoisin muutosta.

Lärviäni sopii tulla tarkastelemaan lähemminkin jos niin askarruttaa vaikka luulen,että sen olet jo nähnyt...sellaista kommenttia on tullut mitä ei noista kuvista edes näe eli ihan on livenä taidettu nähdä. :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja halooo:
iceroyalin kuvat on aina muokattuja otappa siitäki sit selvää...kyllähän sitä muokkauksilla saa ihmeitä aikaan!
tuossa edellisessä kulmakarvakuvassa mitä ylhäällä ruoditaan :LOL: siinä ei ole mitään muokattu eikä mitään muutakaan.Se edellinen kuva on valottunut hiukan.Itse tykkään valokuvissa käyttää luonnon valoa paljon ja siihen olen oppia saanut valokuvaaja veljeltäni =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:
joo kulmakynää on käytetty mutta oma värini on aika tumma kulmissa.valotus imartelee joskus kuvissa silmiäni mutta kuvankäsittelyohjelmia ei koneellani ole.Toisekseen minulle on ihan sama ovatko silmäni siniset tahi ei koska sillä ei tässä elämässä ole mitään merkitystä minulle.Kuvankäsittelyllä saa ihmeitä aikaan mutta ei sillä piirteitä ja muotoja luoda ihmisille.Enkä tällä tarkoita itseäni...

Vielä tahdon sanoa seuraavaa, että olen tyytyväinen itseeni palaneessa kuontalossa,Sally Spectran kaksarina,hullunkurisine kulmine ja mitähän sitä vielä oli...no,tukalleni tahtoisin muutosta.

Lärviäni sopii tulla tarkastelemaan lähemminkin jos niin askarruttaa vaikka luulen,että sen olet jo nähnyt...sellaista kommenttia on tullut mitä ei noista kuvista edes näe eli ihan on livenä taidettu nähdä. :D :whistle:
Sä olet kuule ihan just hyvä noin. :)

 

Yhteistyössä