Mites olis, kesänaamat jakoon? :)

Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Ajatellaan sitten mielikuvilla. Kaljamahainen, koffin lippis päässä oleva rekkakuski ehkä voi pitää Lodea saaliina, kauppakorkeassa opiskeleva siistimmin pukeutuva mies taas ehkä ei. ;)
Ei ehkä kannata sanoa mitään asiasta, josta ei ole sen kummempaa tietoa. ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
En ymmärrä miksi joitain palstalaisia hehkutetaan ja kehutaan? Esim. Wicked Mary on ihan baariruusun näköinen keski-ikäinen, tavallinen ja vähän löysä, ei hänessä ole mitään kaunista :eek:
no baariruusu en ole mutta varmasti keski-ikäinen, jolta myös näytänkin, ei enää liki 5-kymppisen kasvojen iho ole ihan siloinen ja kiinteä, löysyyttä löytyy, paitsi jos käyttää apuna kirurgin veistä, mihin en ole aikeissa ryhtyä...ja niinhän mä olen aina sanonutkin, luonnontilassa olen varsinainen pallinaama...se on oma mielipiteeni, mutta toisten mielipiteisiin en pysty vaikuttamaan kun kauneus on katsojan silmissä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja aika säälittävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6355475.jpg
Sori mut:D
miten niin säälittävää, MIKÄ on säälittävää ? :eek:
Jaa'a,sen ku tietäis mikä on säälittävää..Ja hei,tuo kuva on vanha,ei sattunut olemaan minusta kuvia tässä anopin koneella :D Kotona on vähän tuoreempia ja laitan sitten viikon päästä tänne paremman ja tuoreemman kuvan kun tuo_Olen aika nuori tuossa ja tuo ei ole mikään aitolehti meikki.Minusta aitolehdellä on paljon enemmänkin tuota pakkelia kuin minulla. :snotty:

Itseä kyllä myös joskus ihmetyttää tämä muiden ihmisten kohteleminen täällä palstoilla kun loukataan ja haukutaan minkä keretään yms..Sellaiset pitäisi heittää kokonaan pois täältä keskusteluista. :/ Sori mutta minusta se on aika säälittävää jos muita ihmisiä haukutaan jossain keskusteluissa tai ylipäätänsä missään,vaikka jokaisella on oma mielipide mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan jokaisessa asiassa mainita tai pitää sen omana asiana eikä hehkuttele sitä ja loukkaa toista..
 
Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Kielletty, miksi nätti tyttö näyttelee sormeaan noin?
Wicked mary, miltä tuntuu kun kehut jokaista?

Nättejä olette!
haukkuako kaikkia pitäisi :eek:
Ai miltä tuntuu "kehua kaikkia" ?
No miltähän se nyt tuntuu sanoa mitä ajattelee?
Miltä sen pitäisi tuntua?
En ymmärrä ollenkaan kysymystäsi
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
Alkuperäinen kirjoittaja aika säälittävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Minna89:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6355475.jpg
Sori mut:D
miten niin säälittävää, MIKÄ on säälittävää ? :eek:
Jaa'a,sen ku tietäis mikä on säälittävää..Ja hei,tuo kuva on vanha,ei sattunut olemaan minusta kuvia tässä anopin koneella :D Kotona on vähän tuoreempia ja laitan sitten viikon päästä tänne paremman ja tuoreemman kuvan kun tuo_Olen aika nuori tuossa ja tuo ei ole mikään aitolehti meikki.Minusta aitolehdellä on paljon enemmänkin tuota pakkelia kuin minulla. :snotty:

Itseä kyllä myös joskus ihmetyttää tämä muiden ihmisten kohteleminen täällä palstoilla kun loukataan ja haukutaan minkä keretään yms..Sellaiset pitäisi heittää kokonaan pois täältä keskusteluista. :/ Sori mutta minusta se on aika säälittävää jos muita ihmisiä haukutaan jossain keskusteluissa tai ylipäätänsä missään,vaikka jokaisella on oma mielipide mutta ei sitä tarvitse kuitenkaan jokaisessa asiassa mainita tai pitää sen omana asiana eikä hehkuttele sitä ja loukkaa toista..
aivan !
 
johtaja turhapuro
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
En ymmärrä miksi joitain palstalaisia hehkutetaan ja kehutaan? Esim. Wicked Mary on ihan baariruusun näköinen keski-ikäinen, tavallinen ja vähän löysä, ei hänessä ole mitään kaunista :eek:
Ja toinen on Lode, tuli nyt mieleen miten hän hehkutti miten miesten päät kääntyy hänen jälkeensä. Ehkä, mutta mistä syystä? ;) Ja ehkä tietynlaisten miesten, vaikea kuvitella että joku vähänkään paremmin koulutettu ns. paremman luokan mies katsoisi Lodea toista kertaa.

Ehkä ne on ne punaiset hiukset. Halvat jokaisella kantajallaan.
en sun sanomisiin muuten puutu, mutta ei taida suomessa olla mitään jakoa parempiin ja huonompiin.
Ajatellaan sitten mielikuvilla. Kaljamahainen, koffin lippis päässä oleva rekkakuski ehkä voi pitää Lodea saaliina, kauppakorkeassa opiskeleva siistimmin pukeutuva mies taas ehkä ei. ;)
en ole kumpikaan.
mutta laita oma kuva niin saadaan porukalla vertailla että oletko ite sen kummempi :D
Minä olenkin ruma kuin petolinnunp*. Siksi voinkin hyvin sanoa kuka on kaltaiseni ja kuka ei ;)
ottaako noin koville se että olet epäonnistunut omassa elämässäsi? Sen lisäksi että olet ruma,ylipainoinen ja löllykkäperseinen olet myös tyhmä.sinua ei katsoisi edes naapurin perheen ripuloiva koira.ja voin sanoa myös sen että minulla on tasan tarkkaan kovempi tuntiliksa kuin yhdelläkään sinun tutullasi,ai niin eihän sinulla ole tuttuja kun kukaan ei halua seuraasi senkin rumilus.
 
X
Alkuperäinen kirjoittaja johtaja turhapuro:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
En ymmärrä miksi joitain palstalaisia hehkutetaan ja kehutaan? Esim. Wicked Mary on ihan baariruusun näköinen keski-ikäinen, tavallinen ja vähän löysä, ei hänessä ole mitään kaunista :eek:
Ja toinen on Lode, tuli nyt mieleen miten hän hehkutti miten miesten päät kääntyy hänen jälkeensä. Ehkä, mutta mistä syystä? ;) Ja ehkä tietynlaisten miesten, vaikea kuvitella että joku vähänkään paremmin koulutettu ns. paremman luokan mies katsoisi Lodea toista kertaa.

Ehkä ne on ne punaiset hiukset. Halvat jokaisella kantajallaan.
en sun sanomisiin muuten puutu, mutta ei taida suomessa olla mitään jakoa parempiin ja huonompiin.
Ajatellaan sitten mielikuvilla. Kaljamahainen, koffin lippis päässä oleva rekkakuski ehkä voi pitää Lodea saaliina, kauppakorkeassa opiskeleva siistimmin pukeutuva mies taas ehkä ei. ;)
en ole kumpikaan.
mutta laita oma kuva niin saadaan porukalla vertailla että oletko ite sen kummempi :D
Minä olenkin ruma kuin petolinnunp*. Siksi voinkin hyvin sanoa kuka on kaltaiseni ja kuka ei ;)
ottaako noin koville se että olet epäonnistunut omassa elämässäsi? Sen lisäksi että olet ruma,ylipainoinen ja löllykkäperseinen olet myös tyhmä.sinua ei katsoisi edes naapurin perheen ripuloiva koira.ja voin sanoa myös sen että minulla on tasan tarkkaan kovempi tuntiliksa kuin yhdelläkään sinun tutullasi,ai niin eihän sinulla ole tuttuja kun kukaan ei halua seuraasi senkin rumilus.
Opettelisit sinä edes kirjoittamaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Kiitos! luulen kyllä että tämä on vaan kesäväri, enköhän palaa brunetiksi taas syksyn koittaessa. =)
Mullakin oli vaaleat hiukset viime kesänä, olivat kyllä kivat. Nyt en jaksa kyllä alkaa mihinkään vaalennusoperaatioihin taas, eli enköhän tummaksi vedä juhannuksen jälkeen. :)
 
erilainen mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja johtaja turhapuro:
ottaako noin koville se että olet epäonnistunut omassa elämässäsi? Sen lisäksi että olet ruma,ylipainoinen ja löllykkäperseinen olet myös tyhmä.sinua ei katsoisi edes naapurin perheen ripuloiva koira.ja voin sanoa myös sen että minulla on tasan tarkkaan kovempi tuntiliksa kuin yhdelläkään sinun tutullasi,ai niin eihän sinulla ole tuttuja kun kukaan ei halua seuraasi senkin rumilus.
Heh, mulla on kaikki hyvin =) Kuten nikkikin sanoo, mulla on vain erilainen mielipide. Ottaako se niin koville?
 
erilainen mielipide
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Ajatellaan sitten mielikuvilla. Kaljamahainen, koffin lippis päässä oleva rekkakuski ehkä voi pitää Lodea saaliina, kauppakorkeassa opiskeleva siistimmin pukeutuva mies taas ehkä ei. ;)
Ei ehkä kannata sanoa mitään asiasta, josta ei ole sen kummempaa tietoa. ;)
Ei olekaan, mutta sellainen mielikuva sinusta tulee kuvan perusteella. Et näytä kovinkaan hyvältä, kroppa ehkä menee mutta siinä kaikki =)
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Heh, mulla on kaikki hyvin =) Kuten nikkikin sanoo, mulla on vain erilainen mielipide. Ottaako se niin koville?
Niin mutta miksi olet niin ilkeä? Ok, sulla on erilainen mielipide ja erilainen maku ja saa olla. Mutta mistä tulee pakottava tarve sanoa ihmisiä bubiruusuiksi yms muuta epäystävällistä? Jotenkin vähän huono olo tulee ku semmosta joutuu lukemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Alkuperäinen kirjoittaja Lode84:
Alkuperäinen kirjoittaja erilainen mielipide:
Ajatellaan sitten mielikuvilla. Kaljamahainen, koffin lippis päässä oleva rekkakuski ehkä voi pitää Lodea saaliina, kauppakorkeassa opiskeleva siistimmin pukeutuva mies taas ehkä ei. ;)
Ei ehkä kannata sanoa mitään asiasta, josta ei ole sen kummempaa tietoa. ;)
Ei olekaan, mutta sellainen mielikuva sinusta tulee kuvan perusteella. Et näytä kovinkaan hyvältä, kroppa ehkä menee mutta siinä kaikki =)
Arvaahan vaan millainen mielikuva sinusta tulee näiden "erilaisten mielipiteiden" perusteella.Ei tarvitse edes kuvaa :D :whistle:

Minulla on myös erilainen mielipide.Lode näyttää todella hyvältä :heart: :p
 

Yhteistyössä