Mites noi hobby hallin polkupyörät?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raleigh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä on pojalla käytössä ollut Prismaan Jupiter kaksi kesää ja nyt on tyttö sillä yhden kesän ajanut ja ajaa vielä ens kesän. =)
Bilteamin pyöristä en tiedä.. joku vain kertoi, että ovat raskaita polkea!

Meillä on pojalla käytössä ollut Prismaan Jupiter kaksi kesää ja nyt on tyttö sillä yhden kesän ajanut ja ajaa vielä ens kesän. =)
Bilteamin pyöristä en tiedä.. joku vain kertoi, että ovat raskaita polkea!

Kävin tutustumassa Biltaman pyöriin ja sinne jäi kauppaan. Niin järkyttäviä olivat. Painavia nostaa ja raskaita työntää eteenpäin, saatikka polkea.

Hobby hallin pyörissä mietityttää lähinnä edullinen hinta eli kertooko se laadusta jotain.

Meidän likan Raleighista hajos yks hitsaussauma heti kättelyssä. Pyörä on nyt ollu 3 vuotta ja siitä on hajonnut myös käsijarru ja lokarin pidike. Ehkä toi on vaan maanantaikappale mutta me ei kyllä enää kyseistä merkkiä osteta.

[QUOTE="vieras";23464804]Ihan mielenkiinnosta mitä eroa on Prismasta ostetulla Tunturilla ja pyöräliikkeen Tunturilla?

Meillä on noita hobbarin pyöriä ollu ja sen ne on kestäny mitä on tarvinnuki, Omalla Prisman tunturillani oon nyt ajellu 12 vuotta ;)[/QUOTE]

Prisma taitaa nykyään myydä jotain Jupiter-halpamerkkiä. En mä ainakaan ole siellä Tunturia nähnyt. Jos näkisin, luultavasti ostaisin sieltä, koska tulis bonukset kaupanpäälle. Yleensä marketit myyvät vähän halvempia pyöriä, jotka ei välttämättä kaikki ole ihan hyvälaatuisia. Näin olen kuullut.

Yhteistyössä