J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olisko liikaa pyydetty pieni ystävällisyys välillä, eikä aina tuota nikkien/profiilien kyttäystä?
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olisko liikaa pyydetty pieni ystävällisyys välillä, eikä aina tuota nikkien/profiilien kyttäystä?
Joo, aika erikoista käytöstä muutamilta.
Ei se nikkien vaihto varsinaisesti muiden asia ole.
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Nyt on maatila (Farmville) hoidettu B)
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Nyt on maatila (Farmville) hoidettu B)
Nyt kun olet sieltä maatilalta palannut niin voit kertoa mitä on piirutukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Nyt kun olet sieltä maatilalta palannut niin voit kertoa mitä on piirutukset?
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:kun kerran kysyt niin voin sanoa suoraan. paha olla. tunneista kiinni millon mun rakas mummoni nukahtaa pois. ensin ne antoi tuomion ja sit antoi toiveen takas..nyt vaan ootellaan loppua. :'( mummo läheisin aikuinen mulle. läheisempi ku äiti. :snotty:
itku..itku..itku..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en tajua sitä miksi sä poistelet näistä ketjuista sun kommentteja ja kirjotuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Ei jumaliste.. Ootte kun 8 vuotiaita. Minkälaiset sukat teillä oli tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Alkuperäinen kirjoittaja Apua:Ei jumaliste.. Ootte kun 8 vuotiaita. Minkälaiset sukat teillä oli tänään?
Sinä sentään vaikutat paljon fiksummalta.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Jokkeri, millä tasolla oot FarmVllessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Hei!:Mites jokkerin vaimo jakselee? Onko masu kasvanut jo miten isoksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:kun kerran kysyt niin voin sanoa suoraan. paha olla. tunneista kiinni millon mun rakas mummoni nukahtaa pois. ensin ne antoi tuomion ja sit antoi toiveen takas..nyt vaan ootellaan loppua. :'( mummo läheisin aikuinen mulle. läheisempi ku äiti. :snotty:
itku..itku..itku..
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Olisko liikaa pyydetty pieni ystävällisyys välillä, eikä aina tuota nikkien/profiilien kyttäystä?
Joo, aika erikoista käytöstä muutamilta.
Ei se nikkien vaihto varsinaisesti muiden asia ole.
No ei olekaan, eikä todellakaan kuulu kellekään.