J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Mitäs tuommoiset pakkopiirutukset on?
Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Monta profiilia ajattelit rekisteröidä... jokkeri, aamukaffetta, jokkeri...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Pakkopiirutus? Uusi sana mulle, kerro mitä se tarkoittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Pakkopiirutus? Uusi sana mulle, kerro mitä se tarkoittaa.
Seurakuntalehteen pyydetään aina piirtämään, mikä on kiva, mutta vaikeaa jostain syystä. Kai, jos ei silleen huvittas. Ja kun niillä on aikataulut, niin siksi se on pakkoa. Mutta saimpas tehtyä. B)
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Monta profiilia ajattelit rekisteröidä... jokkeri, aamukaffetta, jokkeri...![]()
Ei mulla ole kuin tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Monta profiilia ajattelit rekisteröidä... jokkeri, aamukaffetta, jokkeri...![]()
Ei mulla ole kuin tämä.
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:On täällä muitakin jotka ovat välillä vaihtaneet nikkiä. Sitä päitsi nuo muut on jo poistettu. Ja mitä väliä sillä on...
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Tulkaa sitten kaikki moittimaan ja ruttuilemaan...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:Tulkaa sitten kaikki moittimaan ja ruttuilemaan...
Kai sitä saa ihmetellä. Äläkä viitsi vajota taas siihen samaan itsesääliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.
Taidat olla senverta haistellut kuonollasi huumeita, ettet tiedä onko kuuma vai kylmä