Mites menee!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jokkeri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jokkeri:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
On kai kylmä, olen piirtänyt tänään, pakkopiirrustuksia.

Mitäs tuommoiset pakkopiirutukset on?

Pakkopiirutus? Uusi sana mulle, kerro mitä se tarkoittaa.

Seurakuntalehteen pyydetään aina piirtämään, mikä on kiva, mutta vaikeaa jostain syystä. Kai, jos ei silleen huvittas. Ja kun niillä on aikataulut, niin siksi se on pakkoa. Mutta saimpas tehtyä. B)

Mitäs tuommoiset pakkopiirutukset on?

Pakkopiirutus? Uusi sana mulle, kerro mitä se tarkoittaa.

Seurakuntalehteen pyydetään aina piirtämään, mikä on kiva, mutta vaikeaa jostain syystä. Kai, jos ei silleen huvittas. Ja kun niillä on aikataulut, niin siksi se on pakkoa. Mutta saimpas tehtyä. B)

Joo joo, pakkopiirrustukset ymmärrän, mutten jokkerin pakkopiirutusta

nii siis onko se mustunu aamukaffetta ollu sun,jokkeri,nikki vai onko täällä joku muu sillä nikillä liikkunu? mua ei siis haittaa kuka milläkin nimellä on ja vaihtaako vaikka joka päivä nikkiä mut mä oon jo ihan pudonnu kärryiltä.

On täällä muitakin jotka ovat välillä vaihtaneet nikkiä. Sitä päitsi nuo muut on jo poistettu. Ja mitä väliä sillä on...

On sillä nyt vähän väliä, on täällä muitakin kuin sinä.
Joo nikkiä vaihdetaan mutta harvoin sitä koko profiilia vedetään uusiksi (vaihtaa kun voi muutenkin).

Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:

Taidat olla senverta haistellut kuonollasi huumeita, ettet tiedä onko kuuma vai kylmä

Nyt mulla ainakin on kylmä. Mutta tarkoitin, etten tiedä, onko ulkona kylmä vai ei.

Yhteistyössä