Mites menee ne lahjat ja kortit sun muut...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmaa Hiiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmaa Hiiri

Vieras
Kertokaas nyt tietämättömälle että kun serkku saa lapsen kohta, niin milloin se kortti kuuluu antaa, heti vai sitten ristiäisissä, entäs lahja, ja ostaako muutkin lahjan kuin kummit?
 
Jos ostat vauvalle lahjan jo nyt, tai siis sitten, kun vauva syntyy, niin ristiäisiin ei ole pakko viedä mitään.
Ja oletko varma edes, että saat kutsun ristiäisiin?
 
No tottakai olen varma. Kyseessä on serkkuni. Kyselty on jo kuukausia että tulenhan varmasti. Mutta luultavasti en pääse edes sinne. Niin mietin että laitanko lahjan nyt menemään vai annanko sitten ristiäisten jälkeen kun menen käymään.
 

Yhteistyössä