mites kun mies on kipee..ja mun pitäs mennä töihin?

  • Viestiketjun aloittaja hihhuli
  • Ensimmäinen viesti
hihhuli
onko mahdollista saada saikkua ja miten toimitaan?
mulla ois iltahommia tänään ja huomenna ois kokopäivä.
tuo on tosi kipee,keuhkoputkentulehdus. makaa vaan sängyssä,ei ehkä pysty oleen lapsienkanssa illalla.
 
soita töihin ja kysy
Mä saan olla päivän pois puolison äkillisen sairastumisen takia, mut en tiedä lasketaanko ns tavalliset flunssat sellaisiksi. Mun mies joutui hiljattain yhtäkkiä sairaalaan ja silloin oli työnantajalle ok, olin pois yhden päivän.
 
ap
eipä saa hoitajaa kun mun vanhemmat on töissä ja miehen vanhemmat ulkomailla. ei tuota voi tänne yksin jättää,kun sekoilee kuumeissaan. lapset on niin pieniä et tarvii ihan kokoaikaisen kaitsimisen.
oon vielä äitiyslomallakin,mutta lupautunut tekeen työvuoroja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eipä saa hoitajaa kun mun vanhemmat on töissä ja miehen vanhemmat ulkomailla. ei tuota voi tänne yksin jättää,kun sekoilee kuumeissaan. lapset on niin pieniä et tarvii ihan kokoaikaisen kaitsimisen.
oon vielä äitiyslomallakin,mutta lupautunut tekeen työvuoroja.
käy kuule vain hakee sitä saikkua, kyllä sitä silloin saa jos toinen vanhempi on niin kipee ettei pysty hoitamaan lapsia.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
eipä saa hoitajaa kun mun vanhemmat on töissä ja miehen vanhemmat ulkomailla. ei tuota voi tänne yksin jättää,kun sekoilee kuumeissaan. lapset on niin pieniä et tarvii ihan kokoaikaisen kaitsimisen.
oon vielä äitiyslomallakin,mutta lupautunut tekeen työvuoroja.
käy kuule vain hakee sitä saikkua, kyllä sitä silloin saa jos toinen vanhempi on niin kipee ettei pysty hoitamaan lapsia.
vaan jos KOTIÄITI sairastaa ja mies saa saikkua, niin eipä saa palkkaa sen saikun ajalta.
nimim. kokemusta on
ps. kolme kouluikäistä oli sairaana yhtä aikaa äidin kans.kaikista oli lääkärintodistus, äidil 40 asteen kuume
 
ent keikkalainen
Itse kun olin keikkalaisena, ja jos olin sairastumisen takia poissa, niin sillon ei saanut sairaslomarahaa, koska en ollut työsuhteessa, vain keikkalaisena, joille maksetaan palkka VAIN tehdystä työstä..
 

Yhteistyössä