mites helsinki biletys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kuukernuppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi Rosso vois olla hyvä ja halpa ja mietitään sit siellä et mihin mentäis.
Tuntuu vaan et moni ilmottautuu mut sit sinne ei tuu kuitenkaan ku pari tyyppiä... :/
Kaikki mukaan pitämään hauskaa ja juttelemaan kullan nupuista vai mitä? =)

Laitanpa kalenteriin ylös ton päivän, voip olla että minä olen mukana myös:) Mä olen aloittanu duunit joten vapaata on yleensä vaan noi lauantait... ja biletys vois tehdä taas terää :laugh:

me voisimme kaverin kanssa tulla suoraan baariin sillä meillä on koti bileet 26.2....onnistuisiko sellainen...mukavempi jos tanssilattialla olisi enemmän porukkaa. Mihin baariin olette menossa?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.02.2005 klo 20:38 janoinen kirjoitti:
me voisimme kaverin kanssa tulla suoraan baariin sillä meillä on koti bileet 26.2....onnistuisiko sellainen...mukavempi jos tanssilattialla olisi enemmän porukkaa. Mihin baariin olette menossa?
Siitä me aina päätetään vasta kun olemme syöneet.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 20:50 Dido kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.02.2005 klo 13:17 Orkidea-70 kirjoitti:
Onko tehty pöytävarausta Rossoon?

Samaa miettii hän... Onko joku ottanut käytännön järjestelyt hoitaakseen?
Minä voisin hoitaa varauksen mutta kuinka moni tapaamiseen olisi sitten tulossa ja mihin aikaan pöydän voisi sitten varata????

Moneltakos viimeksi oli? Musta ehkä klo 18.00 ois sellanen hyvä aika ni ei tarttis syödä kiireellä eikä sit kuitenkaan odotella et muitakin ilmestyis noihin biletys mestoihin. Miltäs kuullostaa? Mä olen mukana menossa joka tapauksessa:)

Juup! joskus 18-19 aikaa ois ihan sopiva aika. ja ollaanko siis menossa rossoon? kaikista paikoista pelkäsin just et mennään sinne mut nou hätä kuhan on vaan hyvää seuraa ei niinkään se ruoka B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 13:41 Kuukernuppi harmaana kirjoitti:
Juup! joskus 18-19 aikaa ois ihan sopiva aika. ja ollaanko siis menossa rossoon? kaikista paikoista pelkäsin just et mennään sinne mut nou hätä kuhan on vaan hyvää seuraa ei niinkään se ruoka B)
Chicosissa on on myös hyvät ruuat.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 14:15 ellu68 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.02.2005 klo 13:41 Kuukernuppi harmaana kirjoitti:
Chicosissa on on myös hyvät ruuat.

siellä en ookkaan ennen käyny.. mutta mulle se nyt on ihan sama mihin mennään kuhan siel on tuolit ja pöydät B)

pitäsköhän sun laittaa joku sähköpostiosote tai sitten ihan yy viestilä laitettaiiin ollaanko tulossa vai ei... =) tossa oli muutama joka ei ollu vielä varma...

Mun sähköpostiosoite on eilak1@luukku.com
Laittakaa ilmottautumiset sinne tai y-viestinä. Lähden huomenna lasten kanssa hiihtolomalle ja palailen joskus ensiviikolla kotiin.
Alkuviikosta voisin varata pöydän joko Chicosista tai Rossosta.
Kumpaan sitten mennäänkin syömään.

Varaan pöydän huomenna,siihen asti otan ilmoittautumisia vastaan.
Kummasta ravintolasta varaan pöydän ja montako on tulossa??
Olen lasten kanssa maalla viettämässä hiihtolomaa,kotiudutaan loppuviikosta.

Yhteistyössä