Mites alhaalle toi rasvaprosentti voi tippua?

Tänään mittasin, 12.9. Liian vähän mun mielestä, ja vissiin kaikkien taulukoiden.

Mitäs haittoja siitä voi tulla, kuukautiskierto häiriintyy (ei haittaa, ei oo pitkään aikaan ollut menkkoja). Ton lisäksi?

Muuten mun mitat on ihan normaalit, 173/61.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Yömyssy:
Mulla on ollut pihdeillä 12,6 ja olin terve kuin pukki, menkat säännölliset jne.
Väsyttääkö tai mitään? Miehillähän se voi tippua 6 asti, onko naisilla menkat ainoa syy että prosentin pitäis olla korkeempi?
Ei mulla enää niin alhainen ole. Silloin olin tosi hyvässä kunnossa eikä väsyttänyt laisinkaan.
 
kysynpä
Mulla ei ole mitään rasvaprosenttimittaria, mutta tähän ketjuun tungen kysymään samasta asiasta. Olen laihtunut 8 kg kesästä, olen 164 cm ja 50-51 kg. Ja tissit on todella kutistuneet. Siis todella. Onko ihan tavallista, että laihtuessa tissitkin tosiaan rupsahtaa oikeasti puoleen, vai onkohan mulla joku muu ongelma (liikaa mieshormoonia tai jotain)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä:
. Onko ihan tavallista, että laihtuessa tissitkin tosiaan rupsahtaa oikeasti puoleen, vai onkohan mulla joku muu ongelma (liikaa mieshormoonia tai jotain)?
No omasta puolesta voin sanoa ettei oo mitään muuta kuin nännit rintalihaksen päällä..ei kovin hehkeetä :D Kai se rasva lähtee tasaisesti, myös tisseistä.
 
kysynpä
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä:
. Onko ihan tavallista, että laihtuessa tissitkin tosiaan rupsahtaa oikeasti puoleen, vai onkohan mulla joku muu ongelma (liikaa mieshormoonia tai jotain)?
No omasta puolesta voin sanoa ettei oo mitään muuta kuin nännit rintalihaksen päällä..ei kovin hehkeetä :D Kai se rasva lähtee tasaisesti, myös tisseistä.
No musta tuntuu, että mulla on lähtenyt ENNEN KAIKKEA tisseistä. Mutta joo, ehkä mullakin johtuu tissien katoaminen sitten vain laihtumisesta. Enkä yhtään halua kyllä enää laihtua lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä:
Olen laihtunut 8 kg kesästä, olen 164 cm ja 50-51 kg.
Ai niin, mun terkka huolestui kun joskus puhuttiin laihtumisesta, puhui syövästä lähtien kaikesta proteiinin puutteeseen ja matoihin. Testeissä ei kyl mitään löytynyt.

Ootko sä aloittanut kovan laihduttamisen vai miksi paino on tippunut?
 
kysynpä
Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Alkuperäinen kirjoittaja kysynpä:
Olen laihtunut 8 kg kesästä, olen 164 cm ja 50-51 kg.
Ai niin, mun terkka huolestui kun joskus puhuttiin laihtumisesta, puhui syövästä lähtien kaikesta proteiinin puutteeseen ja matoihin. Testeissä ei kyl mitään löytynyt.

Ootko sä aloittanut kovan laihduttamisen vai miksi paino on tippunut?
Mä laihdutin tietoisesti ensin, tarkoitus oli 59:stä tiputtaa 57:ään, mutta sitten se vaan jotenkin jatkui se laihtuminen. Liikun kyllä lasten kanssa tosi paljon, mutta kyllä ihan hyvin syön. Että en tiedä mihin se paino vaan on kadonnut. Nytkin mussuttelen koko ajan jotain.
 

Yhteistyössä