Mitenköhän päin sitä osais olla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millipilli

Vieras
Esikoinen lähti ekan kerran viettämään pitkää viikonloppua isälleen ja mä oon vauvan kanssa neljä yötä kaksin :o näen kyllä pojan onneksi äitienpäivänä...

jaaa...no kyllä siihen tottuu. :hug:
hankalinta taitaa olla se kun ne tulee takas. kun isällä on eri "säännöt" ja "rajat" kuin kotona. yleensä menee vähän aikaa ennen ku ne rauhoittuu. |O

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Joo, eiköhän sitä jotain tekemistä keksi... ja ihanaa oli katsoa kun poika lähti niin reippaana ja innoissaan isän luokse :)

Tuo on kyllä hyvä kuulla :) Toivottavasti isän suhde lapsiin pysyykin hyvänä (en tiedä teidän taustoja mitenkään tarkemmin, ilmeisesti ootte eronneet hiljattain?).
Millonkas vauva on tarkoitus päästää isälleen hoitoon, ootko vielä aatellut asiaa?

Alkuperäinen kirjoittaja HG:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Joo, eiköhän sitä jotain tekemistä keksi... ja ihanaa oli katsoa kun poika lähti niin reippaana ja innoissaan isän luokse :)

Tuo on kyllä hyvä kuulla :) Toivottavasti isän suhde lapsiin pysyykin hyvänä (en tiedä teidän taustoja mitenkään tarkemmin, ilmeisesti ootte eronneet hiljattain?).
Millonkas vauva on tarkoitus päästää isälleen hoitoon, ootko vielä aatellut asiaa?

Eropäätöksestä on vähän vajaa kuukausi ja nyt viikko ollaan lasten kanssa asuttu uudessa asunnossa. Siihen asti asuttiin vielä kaikki saman katon alla. Isä oli tänään vauvan kanssa hetken poikaa hakiessa. Mä kävin kaupassa sillä välin. Äitienpäivänä ovat kolmisen tuntia kahdestaan kun mä menen esikoisen kanssa käymään vanhemmillani ja sitten parin viikon päästä kokeillaan vauvan yökyläilyä isän luona yhden yön verran. Toki tässä välissäkin isän kanssa näkevät

Yhteistyössä