Jos nyt tapahtuis niin että saisit muutaman tunnin vapaanhetken-miehestä ja lapsista niin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aah,lepoa?!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aah,lepoa?!

Vieras
Mitä tekisit?Jos siis joku tuttusi vaikka hakisi lapsesi/lapsenne ja saisit olla ihan vaan yksin kotona,ja mieskin lähtisi jonnekin kotoa pois=)?Olisko sulla heti telkka auki ja katselisit sitä,lukisitko,siivoisitko(yök!),istuisit täälä koneella vaan,vai mitä???
Mulla ollu nyt parisen tuntia niin että mun vanhemmat haki 4 lapsistamme(2v.-13v.)kanssaan sienimetsään ja mieskin lähti asuntovaunulla käymään ja esikoinen mun kanssa kotona.Heräs vasta hetki sitten...=)!Mä oon välillä istunu tässä koneella mut oon pistäny koneellisen pyykkiä pyörimään,keränny kolme ämpärillistä mätiä omenoita tuolta pihalta,tyhjänny ulkopyykkitelineen ja tuonu vaatteet kaappiin,siirtäny yhen elfan-laatikoston tuonne kaappiin ja järkänny tavaroita siihen ja äsken kuuntelin et'pesukone tais lopettaa pesemisensä,joten kohta vien märät pyykit ulos kuivumaan =) Joskus sitä nauttii kun saa tehdä(melkeinpä)mitä vaan eikä oo lapset hyörimässä sun kanssas.Mut koskahan sitä osais ihan olla vaan,tekemättä"mitään"?!?=)
Kahdelta lähdetään sit miehen kanssa kaksin katsomaan Vinttikoira juoksukisoja!=)

eilen kävi noin että mies lähti vanhemman kans pois ja pienempi nukku sen ajan,reilu pari tuntia. istuin eka koneella ja sit mä kyl nukuin n.1,5 tuntia...heräsin siihen ku mies ja poika tuli kotiin

Mä olen nyt ollut pari tuntia vapaalla, kun mies on lasten kanssa ulkona. Olen tänä aikana tehnyt ruuan uuniin, valmistanut vispipuuron ja suklaakiisselin. Lajitellut talvivaatteita omille paikoilleen. Ja nyt istahdin hetkeksi koneelle. Että sellaista vapaa aikaa. Esikoinen tulikin juuri sisälle ilmottaen haluavansa pelata " kissa karvosen huonepeliä".

Alkuperäinen kirjoittaja BlackAdder:
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Lähtisin puolukkametsään.

Mie tekisin varmaan samoin. Nyt ipanaattorit uinuu ja mies huitelee jossain niin kuhan nuo lapset herää, niin mennäänkin keräämään puolukoita. Tai ainakin yritetään.

Miekin meen, ja otan osan lapsista mukaan, myös vielä iltapäivän aikana.

Olin kipeenä tossa viikolla ja lapset vein mummolle ja mies oli töissä ensin kävin suihkussa ja sit nukuin 2h ja katsoin boxilta tallenteita sen jälkeen kunnes ukko tuli lapsien kanssa kotiin.

Yhteistyössä