T
"tiedoton"
Vieras
Olen suunnitellut muuttavani lasten kanssa toistaiseksi kaupunkiin ns. maalta. Mutta en kuitenkaan ole eroamassa miehestäni vaan koitetaan sit mahdollisimman paljon olla yhdessä edelleen. Lähinnä oman ja lasten hyvinvoinnin takia. Lapsilla ei juurikaan kodinulkopuolista elämää eikä itsellänikään ja itsellä alkava masennus. Suurin asia mikä mietityttää on se että olen vielä toistaiseksi 2 lapsen kanssa kotona kodinhoidontuella eli sanomattakin selvää että mun tulot ei yksin riitä. Ja meillä olisi sit miehen kans sen aikaa omat menot ja tulot periaatekuitenkin. Eli mitäköhän sossu meinaa kyseisestä järjestelystä siis joutuisin heihin turvautuu rahallisesti kunnes töitä saan. Ja mites elatusmaksut musta tuntus kuitenkin hölmöltä vaatia miestä maksamaan vaikka kuitenkin seurustellaan edelleen
mitään tapaamissopimuksii ei ny ainakaan tartte varmaankaan tehdä
mutta siis käytännössä mietityttää onkohan mahdollista ennen kun töitä saan. Hankala vain sit koittaa vauhdil kämppä saada ja asiat hoidettua jos työt alkais ennen. Mulla kun ei ole ajokorttia lapset joutuis heti vaihtaa päiväkotia kun tarkoitus ihan kaupunkiakin vaihtaa jnejne.