Mitenköhön mies pärjää kun olen illalla 3 tuntia koulussa?

  • Viestiketjun aloittaja näin.
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On ihan normaaliälyinen,hyvässä työssä.Sanoi auttavansa aina lapsen kanssa ennen kuin teimme lapsen,siksi annoin tehdä lapsen.
No mä en tommosta kattelis, koska yksin lapsen kanssa on helpompaa ku yksin kahden lapsen kanssa.
 
Aika äijä sulla. YKSI lapsi ja kädetön ukko.

Meillä on kolme tenavaa 1v, 3v ja 6v ja vaimo tekee vuorotöitä. Tänään aamulla laitoin lapset yksin ja vein hoitoon. Työpäivän jälkeen haen lapset ja kiiruhdan kotiin ruokaa laittamaan ja syödään ennen kuin vien 3veen jumpalle. Seuraavaksi 6veen vien eskarikaverinsa synttäreille ja kaiken säätämisen jälkeen päästäänkin jo laittamaan iltapalaa ja suorittamaan hammaspesut sun muut kuviot. Ai niin, ei unohdeta 5kk koiranpentua joka sekin vaatii oman osansa huomiosta ja teettää töitä eri muodoissa.
Vaimo tulee sitten kympin aikoihin kotiin kun lapset nukkuu.

Niin että salli mun nauraa jos aikuinen mies ei yhden lapsen kanssa pärjää paria tuntia.
 
¨¨
en ymmärrä mitä järkee tehdä lapsia tuommosen miehen kanssa :D meillä mies osaa ihan tasan saman verran hoitaa lasta kun minä enkä olisi lasta tehnytkään jos en olisi ollut varma että vastuu jakautuu kahtia.
 
meitä on moneksi
Mä oisin ehkä muotoillu otsikon että mitenköhän lapsi pärjää isänsä kanssa...
Kun eihän tässä nyt ole miehen pärjäämisestä kyse vaan viitseliäisyydestä?
Ei kai tilanteesta mies kärsi, vaan mahdollisesti lapsi vain :(
 
Rukoilijasirkka
En usko, että voi olla normaaliälyinen. Ei voi olla. Ei ole avaruustiedettä lapsen hoito, että jos se ei onnistu, eikä edes halua oppia, niin kyllä se jostain tyhmydestä kielii.
 

Yhteistyössä