9.00 herätään (lapset herättää minut) ja mennää aamupalalle. mä siivoilen keittiötä silläaikaa ku lapset syö.
10.00 mennää ulos, jos jaksetaan, jos ei jakseta, tai täällä on niin hirvee kaaos että on pakko siivota, ni sit lapset joko leikkii keskenään tai mä istutan ne keittiön pöydän ääreen piirtelemään, pois siivouksen tieltä.
12.00 lounas, jonka jälkeen lapset menee aika piakkoin nukkumaan. yleensä vähän ennen yhtä. lounasta en yleensä tee itse, joko edellisen päivän ruokaa tai sitte purkista. ehtii ulkoilla enemmän.
kun lapset nukkuu, mä joko istun täällä, luen tai nukun itse. joskus leivon.
15.00 alkaa lapset heräillä, joskus tosin vasta neljänkin aikoihin. tökkään ne tuoleihin istumaan ja banaanit käteen, eli välipalaa. neljän aikaan tulee isi kotiin, joskus on ruoka jo silloin, joskus taas mies tekee sen, eli on valmista puolen tunnin tai tunnin päästä.
17.00 tai sitte ku ollaan syöty, lähdetään kauppaan, kylään tai vaan pihalle. välillä ollaan vaa sphvaperunoina, lapset riehuu keskenää ja me katella vierestä.
19.30 syödään iltapala, jonka jälkeen aika piakkoin nukkumaan. kuitenki aina ennen yhdeksää. kun lapset on nukkumassa, siivoillaan yhdessä tai lämmitetää ulkosaunaa, joskus syödää jotain herkkuruokaa vasta tähän aikaa, että saadaan rauhassa syödä.
viikonloppuina ei rytmi hirveesti muutu. syömiset ja nukkumiset tapahtuu aina samaan aikaan, mut muuten tehdää just sitä mitä mieli tekee. eli vapaata toimintaa =)