Mitenkäs sitä seksiseuraa saa baarista?

En ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja, ja siksi haluaisin tietää, miten niitä miehiä sieltä baarista haalitaan? Miten alatte tehdä tuttavuutta? Menettekö yleensä miehen luokse vai omaan kotiisi? Mihin aikaan seuraavasta aamusta on soveliasta lähteä pois? Kertokaa kaikki, haluan tietää! :)

• Tykkää
Reactions: astrolabe
"Minä vain"
Nuorempana harrastin. Ei tarvinnut itse tehdä tuttavuutta, riitti tietynlainen katse ja mies tuli itse. Sitten siinä juotiin hiukan ja lämmiteltiin. Nuorempana toin yleensä aina miehen minun luokseni. Naitiin yö, juotiin aamulla kahit ja mahdollisesti vaihdettiin numeroita.

"tinde"
tiukat kuteet,ehdottomasti tiskille istumaan ei minnekkään nurkkiin,juoma kouraan ,katse etsii miehen,silmäpeli,lasin hively ja hups mies seisoo sun vieressä ja tarjoo juoman ja siitä sit hipaisuja ja kuuntelee miehen juttuja.Tanni ehkä...ainakin illan viimenen hidas. mä meen aina miehen luo,en tuo omaan kotiin ja aamulla lähen joko aikasin pois,en koskaan kyllä salaa tai sit joskus on niitäkin et istutaan aamupalalla yhessä ja mies vie kotiin jos asuu minusta kaukana.Aamuisin yleensä tulee vielä joidenkin kanssa harrastettua seksiä lisää:)

On mulla eräs jonka luona voin hengailla vaikka iltaan asti,se ei heitä ulos ja sen kanssa voi jutella ihan kunnon keskusteluja mut se ei ole yhen illan juttu,ei kyllä mikään vakipanokaan.

"vieras"
Mä en pukeudu tyrkysti baariin, mulla saattaa olla arkisetkin vaatteet päällä ja meikki on mulla baarissakin lähes huomaamaton. Olen luonnonkaunis. Yleensä miehet katselee kun tanssin, jollakin kiinnostavalle saatan mennä itsekin juttelemaan jos hän ei lähesty. Yleensä siirrytään baarin pöytään keskustelemaan, saatetaan suudellakin...Joskus lähden jatkoille, toisinaan ne jatkot päätyy sänkyyn asti, toisinaan ei. Jos pano ei olekaan aamulla kiinnostava (ei ole montaa kertaa onneksi niin käynnyt) niin hiippailen pois kun se nukkuu. Mutta muuten olen saannut kyydin kotiin ja aina on numerot vaihdettu, toisten kanssa johtanut pidemmällekin...

"hippi"
Miehelle se on helppoa. On vain pää pystyssä, suht selvinpäin ja ei väistä katsetta. Naiselle varmaan aika paljon hankalampaa. Miehissä on paljon sellaisia jotka ei kelpaa helpolla kenellekkään. Etenkään siinä kunnossa

Jos baarissa satuin näkemään mielenkiintoisen tyypin, etsin katsekontaktin ja hymyilin. Sen jälkeen yleensä näki, kiinnostuiko tyyppi. Siitä eteenpäin sitten ihan riippuen molempien mieltymyksistä ja toiveista.

Kerran pelkkä katsekontakti riitti, mies nosti paikan toiselta puolelta tuoppiaan - juotiin ne ja lähdettiin. Vaihdettiin ekat sanat narikasta poistuessa matkalla hänen kämpilleen. :D

ulupkyihöäää
helposti. Ole kiinnostunut miehestä ja kuuntele häntä ( muista mm sanaton viestintä), flirttaile Itse mielummin menin kotiini koska joten turvallisempi olo ja aamusella voi jäädä omaan kotiin köllimään, jos esim pää on kipeä ed. illan olusista. Ja tyypin saa pihalle nopeammin esim. jos satuilee omasta tärkeästä menosta johon pitää mennä, ei jää siihen sitten aamukahville liian pitkäksi aikaa. Ja jos tämä seksiseura oli oikein hyvää, voihan sitä myöhemminkin nähdä tavalla tai toisella.

Yhteistyössä