mitenkäs olette saaneet selville

  • Viestiketjun aloittaja epäilevä
  • Ensimmäinen viesti
Mun ex kun petti niin sain melkein itseteossa kiinni kun menin baari-illan jälkeen hänen asunnolleen yllättäen ja siellä oli sit toinen nainen. Vähän meni sit exän ikkuna ja vessan ovi rikki ja mun luona kun hänen vaatteitaan oli niin saivat vähän saksista :whistle: Enpä tiedä oliko fiksusti tehty mutta helpotti sillä hetkellä ja sekin helpotti että löysin vkon päästä uuden miehen ja exä ruikutti perään,turhaan.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 10:10 petettypettänyt mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 09:45 Nikki kirjoitti:
Löysin hotellilaskun takintaskusta! Miehet on sitte tyhmiä \|O
ja kunnioittaa toisen yksitysyyttä...
Niin taskujahan EI tartte tyhjentää ennen pesua tms... Järki hoi... Vai pitääkö pistää ukko erikseen pesee omat rytkynsä että yksityisyys säilyy????
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 14:13 RumaElsa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 10:10 petettypettänyt mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 09:45 Nikki kirjoitti:
Löysin hotellilaskun takintaskusta! Miehet on sitte tyhmiä \|O
ja kunnioittaa toisen yksitysyyttä...
Niin taskujahan EI tartte tyhjentää ennen pesua tms... Järki hoi... Vai pitääkö pistää ukko erikseen pesee omat rytkynsä että yksityisyys säilyy????
Niin...Olis varmaan pitänyt pestä tutkimatta ja antaa esim. kolikoiden hajottaa kone.
Mutta sehän se oli alunperinkin tän aiheen pointti... \|O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 14:13 RumaElsa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 10:10 petettypettänyt mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 09:45 Nikki kirjoitti:
Löysin hotellilaskun takintaskusta! Miehet on sitte tyhmiä \|O
ja kunnioittaa toisen yksitysyyttä...
Niin taskujahan EI tartte tyhjentää ennen pesua tms... Järki hoi... Vai pitääkö pistää ukko erikseen pesee omat rytkynsä että yksityisyys säilyy????
kuka nyt pikku- tai puvuntakkia joka päivä pesis, idiootti!
 
Nolattu
Tässä yksi tarina
Mies toi koko touhun mun nenän eteen yksi ilta kun oltiin porukalla baarissa.
Olin kysynyt tästä mieheni työtoverista jo puolivuotta aiemmin että onko tässä nyt jotain mitä mun tarvis tietää?? Ei kuulemma ollut.
Kiinnijäämis iltana kysyin taas samaa ja vastaus negatiivinen...kunnen näin taas hetken kuluttua heidän keskustelevan ja tämän toisen naisen itkevän, marssin siihen keskelle ja sainoin että kertokaa nyt mullekin...niin sain sitten tietää kaiken, siis ihan kaiken...ei kiva juttu.
Miehet on tyhmiä, raivostuttaa että se piti levittää siihen nenäneteen kun asiasta olin jo kysynyt aiemmin :\| ja raivostuttaa eniten ehkä se minun aliarviointini ja mielummin olisin ollut tietämättä koko hairahduksesta.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.09.2005 klo 12:08 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2005 klo 14:13 RumaElsa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 10:10 petettypettänyt mies kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.09.2005 klo 09:45 Nikki kirjoitti:
Löysin hotellilaskun takintaskusta! Miehet on sitte tyhmiä \|O
ja kunnioittaa toisen yksitysyyttä...
Niin taskujahan EI tartte tyhjentää ennen pesua tms... Järki hoi... Vai pitääkö pistää ukko erikseen pesee omat rytkynsä että yksityisyys säilyy????
kuka nyt pikku- tai puvuntakkia joka päivä pesis, idiootti!
Puhuinko pikku- tai puvuntakista?????!!!!!!!! (kannattaa lukea viestit ennen kommentointia)
Kyllä kyseessä oli ihan tavallinen ikivanha farkkutakki joka haisi eteisen naulakossa sen verran, että pesuun jouti.
 

Meillä mies alkoi muuttamaan käytöstään pikku hiljaa. Kävelylenkit koiran kanssa alko pidentymään ja kun mulla oli töistä vapaapäivä niin mies ei halunnut olla minun tai lapsosen kanssa vaan halusi lähteä saareen vaikka todellisuudessa olikin toisen naisen luona. Puhelin alkoi koko ajan olemaan mukana vaikka vessaan mentäessä ja luuri oli koko ajan myöskin äänettömällä.....
Tollasista pikku jutuista sitä alko epäilys herään ja eihän se mulle mitään myöntänyt kun kysyin monestikkin mutta muita kautta sain selville ja sitt ei miehellä ollut muuta mahdollisuutta kuin myöntää. Kerkes ne valehdella mulle 8 kuukautta, eikä tunnu kivalta!!!!

Toivottavasti sun epäilykset on vääriä, koska tätä ei kyllä toivo kenellekään eteen.
 

Yhteistyössä