Niistä ei onneksi täällä ole vaivaa...Alkuperäinen kirjoittaja chef:Mies pohti eilen ihan samaa, mutta totesi täällä olevan illalla niin paljon itikoita että tulee liian syödyksi.
Parvekkeen ovi on ollut auki jo monta viikkoa kaikki yöt. Ja ei, ei auta.Alkuperäinen kirjoittaja muuli:Eikö auta jos laittaa parvekeen oven auki? +19 lupas tänne yölämpöjä.
Ei meil oo telttaaAlkuperäinen kirjoittaja =):teltta partsille
Meil ei oo, mutten ehkä anna sen häiritä.Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Jos olis parvekelasit niin melkovarmasti nukkusin partsilla...
Niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Kuuma.... Mä sulan
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla on ainakin aamulla partsi niin kuuma, etten nukkuis.
Mä oon nyt ollut evakossa täällä entisellä kämpällä, kun en pysty tuolla kerrostalossa olemaan näillä ilmoilla.Alkuperäinen kirjoittaja Rieputarallaa:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Mulla on ainakin aamulla partsi niin kuuma, etten nukkuis.
Kyllä se meilläkin aika aikaisin lämpenee, mutta saisi edes yösydännä nukuttua hetken... sisällä ei toivoakaan.
Jotakin hyötyä on siitä, että asuu melkein keskellä kaupunkia viidennessä kerroksessaAlkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Ja mein pihalla paarma armeija
14,90 oli alessa cittarisAlkuperäinen kirjoittaja Webinfo.fi:Ei telttaa tääläkää....