mitenkä toimit jauhemaisten korvikkeiden kanssa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jklö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jklö"

Vieras
Siis keitetään vesi, keitätkö joka päivä aina isomman setin ja sitten jäähtyneenä jääkaappiin? Ja sit jauheet ja mikroon?

Mitenkä toimit reissussa? Annatko huoneenlämpöistä?

Mulla kaksi täysin jauhekorvikkeella ruokittua lasta. Aamulla kiehautin vettä vedenkeittimessä ja siitä kaadoin pari pulloa täyteen. Korkki päälle ja pidin pullot huoneenlämmössä. Näin oli aina juomalämmintä. Sopiva määrä vettä tyhjään pulloon, jauhe sekaan ja heilutus. Reissussa sopiva määrä jauhetta toiseen pulloon ja vesi toiseen. Siitä sekaisin. Huoneenlämpöistä ovat juoneet hyvin pienestä.

Mulla kaksi täysin jauhekorvikkeella ruokittua lasta. Aamulla kiehautin vettä vedenkeittimessä ja siitä kaadoin pari pulloa täyteen. Korkki päälle ja pidin pullot huoneenlämmössä. Näin oli aina juomalämmintä. Sopiva määrä vettä tyhjään pulloon, jauhe sekaan ja heilutus. Reissussa sopiva määrä jauhetta toiseen pulloon ja vesi toiseen. Siitä sekaisin. Huoneenlämpöistä ovat juoneet hyvin pienestä.

Kiitos!! Meneekö jauhekorvike läpi ihan tavallisesta tuttipullon tutista?

Mun lapsi on keskonen, joten toimin kuten sairaalasta neuvottiin: tein vuorokauden annokset maitoa valmiiksi jääkaappiin. Sitten mulla oli iso kuppi, johon laitoin hanasta niin kuumaa vettä ku tuli ja pullon sinne. Muutama minuutti ja nams. :)

Yhteistyössä