mitenkä teillä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Justme2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Justme2

Jäsen
10.11.2007
696
0
16
millaisia "ilkitöitä" lapsenne tekevät? Meillä alotellaan tota ryömimistä ja sen huomaa!! :)

lattiatasolla oleva kaappi on oikein mielenkiintoinen ja sieltä on kiva repiä kaikki paperit pois ja syödä niitä...kaappia ei saa kunnolla kiinni ja siitä syystä pikkutyttö pääsee kaappiin käsiksi.

ei auta vaikka laittais toiselle puolen huonetta lattialle kun vetää itsensä käsillä taas kaapille. ja sen se tekee vain silloin kun itse olen keittiössä tekemässä askareita :D:D viksu likka vaikka itte sanonki :)

Meillä kun poika alkoi ryömimään niin mitkään johdot eivät saaneet olla rauhassa. Kaikki töpselit yritetään käydä läpi ja jos sinne ehtii ennen kuin äiti ottaa kiinni niin johdot revitään irti. Myös mainokset, kännykät, kaukosäätimet ym kuolataan. Niin ja se hellan alapuolella oleva luukku käydään aukasemassa monta kertaa päivässä.

Meillä 2 jo vähän isompaa lasta 5v ja 2,5v. Aiemmin asuttiin niin pienessä kaksiossa että aina näki mitä lapset puuhaa. Kun muutettiin tähän reilusti isompaan, lapset keksi että tuolla toisella puolella kämppää on kiva puuhailla kaikkea :xmas: Äiti luulee että leikkivät... Tunkivat DVD-levyn VHS-vehkeeseen, tekivät nenätipoista "paukkuja" shottilaseihin, silppusivat mun kalenterin, tunkivat pöntön todella täyteen wc-paperia ja liimasivat Hello Kitty-tarroja omaan huoneeseensa parikymmentä kappaletta :whistle: :D On kyllä naurettu yhdessä :laugh:

Yhteistyössä