mitenhän yö menee?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja satu86
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

satu86

Vieras
siskon lapset tulee meille hoitoon tänään, (1v3kk ja 6v) jäävät yökylään.. viimeksi tuo pienempi oli meillä koko päivän hoidossa niin itki aamusta iltaan taukoamatta.. No päiväunet rauhotti sitä hiukan mut sit se taas alkoi..

Siskoni on sairaalassa ja hänen mies menee huomenna töihin, joten joudun ne ottamaan tänne. Saa nähdä miten yö pikkuisella sujuu ku ekaa kertaa tänne yöksi tulee..

Mies on tänään tosi myöhään töissä ja hänen olisi tärkeää saada nukkua kunnon yöunet.. Hänellä on tosin huomenna vapaa päivä mut olisi ollut kiva kun oltaisi saatu olla ihan perheen kesken ja mies olisi saanut nukkua pitkään.

Pelottaa huominen että kuinka sitten jaksan ku pikku neiti kuitenkin taas on kiukkuinen :( ja sitten pinun pikkuinen on kanssa kiukkuinen kun toinen vain huutaa :/

Onko neuvoja miten selviää hyvin nuiden kanssa? Tekemiset loppuu kesken, niinkuin viimeksi :x

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiköhän yksi yö ja päivä mene vaikka päällä seisten! Joutuuko sun sisko olemaan kauankin sairaalassa? Jaksamisia!!!!!

en mä tiedä kauan joutuu olee.. sitten pääsee pois ku pääkipu hellittää.. on nyt toista päivää siellä :/

kyllähän se varmaan menee mut sitten olen niin kiukkuinen ku olla ja voi ku en saa toista rauhottuu ja mikään ei kelpaa.. se ei suostu edes syömään meillä =( kamala täti taidan olla :D

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:
Eiköhän yksi yö ja päivä mene vaikka päällä seisten! Joutuuko sun sisko olemaan kauankin sairaalassa? Jaksamisia!!!!!

en mä tiedä kauan joutuu olee.. sitten pääsee pois ku pääkipu hellittää.. on nyt toista päivää siellä :/

kyllähän se varmaan menee mut sitten olen niin kiukkuinen ku olla ja voi ku en saa toista rauhottuu ja mikään ei kelpaa.. se ei suostu edes syömään meillä =( kamala täti taidan olla :D

Me pidetään kaverin kanssa sillälailla että kun on rankkoja päiviä ja miehet töissä niin me naiset pidetään yhtä. Tehdään ruoka yhessä ja hoidetaan lapset yhessä ja nukutaan vuorotellen päiväunet. Helpottaa kummasti arkisia puurtamisia. Olisiko sulla mahdollisuutta että joku tulisi sua jelppimään?

Alkuperäinen kirjoittaja satu86:

Me pidetään kaverin kanssa sillälailla että kun on rankkoja päiviä ja miehet töissä niin me naiset pidetään yhtä. Tehdään ruoka yhessä ja hoidetaan lapset yhessä ja nukutaan vuorotellen päiväunet. Helpottaa kummasti arkisia puurtamisia. Olisiko sulla mahdollisuutta että joku tulisi sua jelppimään?

no ei täällä ole pahemmin ketään ku kaikilla kavereilla on jo pari lasta niin eivät he kerkeä tulee jelppii :( kyllä tuosta miehestä on jonkun verran apua mut harmittaa ku toinen ei saa kunnolla nukkua rankan päivän jälkeen!

noniin, yö on takana :/ ja voi helv mä sanon.. pikku neiti (siskon tyttö) huuti koko koko yön "äiti,äiti,äiti" ja itki ja itki, eli en mie, eikä mies nukuttu juuri ollenkaan.. oma tyttöni nukkuu vielä :) tämän toisen neitokaisen kanssa noustiin ylös reilusti ennen kahdeksaa :/

Silmät ihan solmussa just nyt. kohta aamupalaa antaa ja kympin aikaa jos kömpis pihalle noiden kanssa.. saa juosta perässä ku molemmat juoksee aina karkuun. Onneksi tuo isompi tyttö osaa olla yksin ja vahtii nuita kahta pienempää :) minun silmien alla!!!

Alkuperäinen kirjoittaja veiras:
olipas teillä yö!! Huh!

Tsemppiä loppupäivään :)

kiitos! toista kertaa en kyllä yöksi ota.. pakko mennä sitten unille ku lapsetkin menee päiväunille! jos silloinkaan saa nukuttua. toivottavasti äitinsä tulee pian hakee pois..

Niin jos vain on parantunu!

jos tekemistä tarvii niin oisko vaikka vastasuuden varalle, vesivi/sormiväri maalaus.. muovailu vahat, saven muotoilu, paperin tekeminen sanomalehdestä (pikkulapsethan tykkäävät silputa lehtiä :) )
retki johonkin, picnikille.. luovaa musiikkia kattiloilla ja muilla keittiö tarvikkeilla.. :) mielikuvitus käyttöön..

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
no ainakin lepäät sen ajan kun lapset nukkuu..

niin teen. Toivottavasti tuo toinen neiti nukkuu sitten hyvin. meidän neiti ainakin nukkuu kuin pieni sika :D

Mahtaa mies olla väsyny ku tuli eilen niin myöhään töistä ja sit yöllä ei saanu nukuttua. onneksi minä olen sentään niin ihana (heh) että annan nukkua pitkään enkä passita meidän kanssa pihalle :D

Ei saa kehua itseään ku en mä mikään pulmunen aina ole :D

Alkuperäinen kirjoittaja no:
jos tekemistä tarvii niin oisko vaikka vastasuuden varalle, vesivi/sormiväri maalaus.. muovailu vahat, saven muotoilu, paperin tekeminen sanomalehdestä (pikkulapsethan tykkäävät silputa lehtiä :) )
retki johonkin, picnikille.. luovaa musiikkia kattiloilla ja muilla keittiö tarvikkeilla.. :) mielikuvitus käyttöön..

mä en oikein noista vesiväreistä ja muovailuvahoista tiedä ku ne laittavat heti suuhun ne.. lapset kuitenkin vasta 1v3kk ja 1v5½kk ja sitten tuo hiukan vanhempi 6v

Yhteistyössä