Mitenhän irl menis tommonen Salkkarit lapsi vaihdettu tilanne?

Mä mietin kans tota asiaa... Juridisesti varmastikin vaihdettais, mutta jotenkin mietin noita salkkareita katsoessa ( :D ) että miks lapselle kaksi vierasta sen halusi,
ja irroittaa tutuista ihmisistä. Eikö lapsen kannalta olis ollu parempi jäädä omaan kotiinsa ja oikeat vanhemmat sitten siinä rinnakkain lapsen elämässä.
 
"vieras"
Tiedän vastaavan tapauksen tosielämästä, eli 80- luvulla pikkukunnan sairaalassa samana päivänä syntyneet tyttövauvat vaihtuivat ja päätyivät väärille vanhemmille. Asia selvisi noin 10 vuotta myöhemmin. Lapsia ei vaihdettu, tosin tietääkseni asiaa ei edes viety sen pidemmälle, kuin että perheet keskenään sopivat asiasta (sairaalasta saatiin kyllä tunnustus asialle).
 
---
En tiedä, samaa olen miettinyt mutta... Itse en haluaisi vaihtaa ainakaan sillä tunneside olisi kehittynyt siihen lapseen jota olisin kasvattanut ja rakastanut. Ei se biologia ole se tärkein juttu. Sitä ajatellen se tuntuisi kylmältä sitä omaa biologista lastakin kohtaan. En voisi kuvitella vaihtavani omaa 2v lastani nyt toiseen samanikäiseen. Meidän kasvattama tyttö = meidän. Viis biologiasta. Esim. jos tuo salkkareiden tilanne olisi tosi niin ei paljon lasta olisi ajateltu tuollaisessa ratkaisussa. Isabellan/sebastianin asemassa antaisin varmasti lapsen kasvaa perheessään enkä repisi pois. Se olisi oikeata rakkautta toisinkuin se, että ryntää hakemaan pois nimenkin vaihtaen jne. Oikeata rakkautta olisi ajatella sitä lasta. Toki haluaisin jollain tavalla olla sen lapsen elämässä ehkä mutta en äitinä.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;28018247:
Ai toi, oli muuten harvinaisen naurettavan kuuloinen ukko, ei mikään ihme, jos rouvansa haki seksiä muualta.
Niin niin. Mutta oletsä tuo rouva? Vai harjoittelenko vielä ennenkuin lopetan päivätyöni ja alan Näkijäksi?
 

Yhteistyössä