Miten?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miili
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miili

Aktiivinen jäsen
05.09.2004
6 745
0
36
Miten ihmeessä te erityislasten vanhemmat jaksatte pyörittää arkea? Mulla on yks terve laps, mutta nyt kun on kesän ja syksyn mittaan ollut kipeenä (tutkitaan parhaillaan) niin välillä tulee ihan toivoton olo! Välillä pelkäsin että pieni (1 v) kuolee kun ei syö, mutta on koko ajan ripulilla. Mä nostan teille hattua ja toivotan koko sydämestäni jaksamista :hug: . Ehdittekö te vielä tehdä jotain muutakin kun hoitaa lasta (tai lapsia), mulla tahtoo kaikki aika tuhraantua tän yhden palleron kanssa.
Mulla on ollu tänään huono päivä, niin tulin tänne purkamaan pahaa oloani, kiitos jos jaksoit lukea.

ihan ensiksi toivotan voimia sulle,epätietoisuus se on kaikkein kuluttavinta..sitten se lähtee menemään omalla painollaan ja ilman suuria stressin aiheita kunhan saa kaiken selville ja alkaa muksun vointi selvästi muuttua..
meillä on astma ja lisäksi allergioita ja kaupan päälle saatiin vielä epilepsiaa..jotenkin vaan arki menee eteen päin ja kun kaikki on saatu kuriin ja lääkitykset kuntoon niin tuntuu jo hiukan helpommalta,tietyti välillä tuntuu että kaikki kaatuu päälle mutta sekin tunne menee ohi kun lapsi tulee halamaan ja pussaamaan..
varsinkin sillon kun lääkitykset ei auta ja saa tapella virallisten tahojen kanssa asioista mitkä pitäis olla itsestään selviä,ne vain ei aina kaikille ole..
puhuminen auttaa vaikka siihen ei ehkä usko.sairauksista ei pidä tehdä koko maailmaa hallitsevia juttuja,vaan ottaa ne mahdollisimman normaalina ja joka päiväisinä juttuina,vaikeaa välillä,tiedetään!

:headwall: :hug:

Välillä palkataan lapsenvahti joko MLLsta tai kehitysvammaisten palvelujärjestöstä, että päästään miehen kanssa kaksin "tuulettumaan" =)
Kummasti sitä sitten taas jaksaa päivästä toiseen...

No kummasti sitä täälläkin jaksetaan.
Me ollaan miehen kanssa käyty kahden aina silloin tällöin laivalla.Mummo on ollut poikien kanssa.
Tai sit me ollaan menty syömään.Ku tekee jotain ihan muuta niin taas jaksaa.
Vaikka kyllä sitä välillä on ihan sippi,miettii illalla,ihanaa pääsee nukkuun.

Yhteistyössä