D
diipa
Vieras
Mun mies on tissuttelija, usena iltana viikossa juo sen 1-4 olutta, raittiita päiviä on vähemmän kuin tissuttelu päiviä. Mä inhoan tuota tapaa ylikaiken, ja olen siitä usein sanonutkin.
Itse olen absolutisti, ja periaatteessa vastustan alkoholia. Mulle on sama jos joku juo, kunhan mun sitä ei tarvitse katsoa tai haistaa. Jos saisin yksin päättää, ei mun kotiini tuotaisi ikinä yhdenyhtä pulloa.
Viikko sitten oli sellainen tilanne, että ilmoitin miehelle lähteväni lasten kanssa muualle yöksi, jos ostaa iltajuomansa. Mies osti, ja lähdimme kotoa pois. Luulin, että mies olisi käsittänyt kuinka todella tuo tapa kuvottaa mua, pyysi anteeksi, ja lupasi jättää oluet lauantaisin saunajuomaksi.
Kuitenkin jo tämän viikon aikana on maanantaina ja keskivikkona juonut yhden oluen, perjantaina neljä, ja tänään osti taas kaksi.
Mä olen muutamasta muustakin asiasta puhunut, on siis oikeasti hieman ongelmallista meillä nyt, mutta ei mitään ylitsepääsetöntä, jos yhdessä yritetään. Miehen puolelta se yritys on vaan heikohkoa.
Onko se todella noin tyhmä? tai siis on, mutta kuinka se voi olla?
Kauan en oikeasti aio tätä touhua katsella.