Miten yhteys toisiin yh:hin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aldebaran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aldebaran

Uusi jäsen
26.07.2006
10
0
1
Hei, olen jo nelikymppinen yksinhuoltajaäiti, ja haluaisin ystävystyä toisten yksinhuoltajavanhempien kanssa. Paikkakuntani yh-yhdistys ei ole kovin aktiivinen, ja muutenkaan sen toiminta ei ole välttämättä juuri sellaista, mitä minä haluaisin tehdä. Olisi mukava löytää toisia yh-vanhempia ajatuksia ja elämää jakamaan, sukupuolella ei väliä, mutta iältään n.30-vuotiaasta ylöspäin, josko tätä kautta löytyisi??

Hey,Olen 29-v.(tänä vuonna tulee pyöreä luku täyteen) kahden lapsen yh äiti Vantaalta.Olisi mukavaa saada uusia tuttavuuksia / ystäviä muista samassa tilanteessa elävistä yh äideistä...

Sähköpostiosoitteeni on muuten supernova65@suomi24.fi ,sinne voitte toiset yh:t laittaa viestiä, jos haluatte ystävystyä kanssani meilien/etanapostin muodossa. Haluan ihan pitkäaikaisia oikeita ystäviä, vaihtaa ajtuksia asiasta jos toisestakin.

Moikka!

Täällä olisi yksi yh-äiti joka on iältään 48-vuotias. Mulla on jo vanhempi tytär aikuinen ja tämä nuorempi on 9-vuotias kolmasluokkalainen. Tyttö tapaa isäänsä säännöllisesti mutta emme ole asuneet, emmekä asu nyt eikä tulevaisuudessakaan tytön isän kanssa yhdessä mutta kavereita ollaan.
Itsekin haluisin tutustua uusiin tuttavuuksiin vaikka jos sua kiinnostaa mailata kanssani niin otapa yhteyttä tämän palstan kautta. Terkuin mami :)

Hiljasta näyttää täällä olevan, mutta hyppäänpä mäkin tähän pinoon kuitenkin.

Profiilissa tietoja musta ja pojasta, joka täyttää kuun lopulla vuoden.

Vantaalla asutaan siis, ja yh oon ku pojan isä kuoli ennen pojan syntymää.

Profiilissa mailiossa, mutta yyllä tavottaa samalla lailla :).

Päiviä!Täällä on myös yksi yh-äippä vailla meilikamuja!Asustellaan keskisuomessa,ja jäpikkäni on nyt kahdeksan.Niin ja minä 32v.Poikani sairastaa Perthesiä,joten kotona joudun nyt möllöileen jonkin aikaa...
Elämä on potkinu välillä aika huolella,joten ajatuksia on kertynyt..ja kokemusta..öhhh....joten ei muuta kun naputtelemaan!>tanja.heinanen_@pp.inet.fi

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.07.2006 klo 13:09 Minja kirjoitti:
Täällä kanssa yh-äiti Kotkasta! Ikää on 36-vuotta. Olisi kiva tutustua toisiin suunnilleen samanikäisiin "kohtalotovereihin".

Heippa! Täällä kanssa yh-äiti Karhulasta.Poika on 9-vuotias ja kahdestaan asustellaan.Olisi kiva tutustua muihin yh-vanhempiin.Sähköposti on merja10@luukku.com johon voi laittaa viestiä,niin tutustutaan =)

Moi !

Minä myös yh- äiti, tyttö reilut 4 kk, tuli ero kuukautta ennen laskettua aikaa, aika dramaattisissa merkeissä, mutta pärjätään tytön kanssa ok. tietysti joskus huoli tulevaisuudesta, yksin kuitenkin vastuussa tytöstä yms. mikäli ajatusten vaihto ja uusi tuttavavuus kiinnostaa laitappa meiliä tulemaan, asumme nummelassa. tikrubambi@hotmail.com

Yhteistyössä