Miten voit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suhuvi83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Suhuvi83

Uusi jäsen
08.04.2008
5
0
1
Oma hyvin vointi on tärkeää varsinkin kun pitää elämän eri tilanteissa vain jaksaa ja saada energiaa jostain?
Onko energiasi hukassa? Muistatko syödä säännöllisesti?

Voin suositella kaikille! Siis aivan kaikille tätä. Puolisoni käy töissä ja meillä on neljä kuukautinen poika, hän jaksaa loistavasti vielä pelleillä pojan kanssa kotona töistä tullessaan kun ollaan aloitettu tarkkailemaan ravitsemustamme.

Voin auttaa teitäkin ja teen sen todellakin mielelläni. itselleni tuli raskauden jälkeen lisä kiloja nyt ne alkaa olemaan tipo tiessään ja vain ja ainoastaan hyvän ystäväni ideasta. Jos kiinnostuit niin ota yhteyttä laitetaan sinutkin jaksamaan elämän kaikki kiireet. :)

suvilehmussaari-h@luukku.com

meillä jaksaa mies peuhata kolmen alle kolmevuotiaan lapsensa kanssa töistä tullessaan(vuorotyö) ja meillä on ihan normaali ruokavalio. kukaan meistä ei myöskään ole ylipainoinen kun touhutaan lasten kanssa.

Minulla on ystäviä, minulla on kirjoja, minulla on perhe. Voimme kaikki oikein hyvin ja meillä on ympärillämme runsaasti voimauttavia asioita.

Olit kyllä tosi jalo ja ystävällinen kun kyselet monta kertaa toivottumuuden, yksinäisyyden, näköalattomuuden ja pahoinvoinnin kanssa tappelevilta ihmisiltä heidän vointiaan ja tarjoudut noin pyyteettömästi auttamaan.

Yhteistyössä