Miten voisin saada ystäviä/ystävän?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiptap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiptap

Vieras
Olen juuri muuttanut isosta kaupungista (Tre) pienelle paikkakunnalle. MInulla on kaksi pientä tyttöä 2 v ja 3 kk. Mulla ei ole yhtään ystävää ja olen huono tutustumaankin keneenkään syvällisemmin. Käyn kyllä leikkipuistoissa ym. ja juttelen siellä muiden kanssa, mut en onnistu saamaan ystävää. Missä vika? Kaikilla on jo oma elämä ystävineen, joten mitä kautta kannattaisi etsiä ystävää? Ois mukava löytää kyläily/lenkkeilyseuraa mutta olen ihan neuvoton?

pitää vaan reippaasti jaksaa ja uskaltaa ottaa yhteyttä niihin muihin, pyytää lenkille yms niin kyllä se siitä pikkuhiljaa. ei se ystävyys ala heti. Itse pohdin samaa joskus ja sitten vain aloin täältäkin etsimään paikkakuntalaisia ja olen rohkeasti laittanut viestiä ekan tapaamisen jälkeen muutaman päivän tai viikon päästä jossei toisesta oo kuulunu mitään ja ehdottanu uutta tapaamista ja niin niitä kavereita alkaa kerääntymään ja joistain kehkeytyy syvällisempiä ystävyyksiä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ehdi/pääse mihinkään harrastamaan. Kaksi pientä lasta ja mies tekee pitkää päivää töissä.

järjestelykysymys, ellei mies oikeasti ole töissä 24h. tai hommaat lapsille hoitajan siksi aikaa. kun tahtoa on niin keinot löytyy. jos ei tietty tahdo harrastaa niin tekosyitä varmasti löytyy.

Alkuperäinen kirjoittaja 4n äiti:
En ehdi/pääse mihinkään harrastamaan. Kaksi pientä lasta ja mies tekee pitkää päivää töissä.

järjestelykysymys, ellei mies oikeasti ole töissä 24h. tai hommaat lapsille hoitajan siksi aikaa. kun tahtoa on niin keinot löytyy. jos ei tietty tahdo harrastaa niin tekosyitä varmasti löytyy.

Mistäs mä hoitajan hommaan kun ei oo ystäviä ja tosiaan vauva on täysimetyksellä ja vasta 3 kk? Olen "vapaa" illalla klo 21 jälkeen, joten eipä silloin taida enää mihinkään harrastukseen kannata lähteä.

Taidan olla ainoa ystävätön.. :(

Laita tuonne palstan ketjuun mikä tässä nyt pyörii että mistäpäin olet jos joku muukin olisi sieltä =) tai sitten suoraan tuonne etsitään ystävää osioon. Itse olen melkein kaikki äiti-kaverit löytänyt netin kautta.

Yhteistyössä