Miten voisin saada elämääni enemmän onnea ja iloa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaksu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jaksu

Vieras
Jokainen päivä on yhtä samaa rutiinia ja toistoa.

Haluaisin rakastua ja löytää miehen tai jotain muuta kivaa.

Kuitenkaan mitään ei tapahdu ja illalla itken pilalle mennyttä päivää.

Mitä teen väärin?

Pitää oppia iloitsemaan pienistä asioista. Mulla on ollut hyvä päivä tänään. Aamulla katselin kun pikkupoikani leikki iloisena ystävänsä kanssa. Iltapäivällä kävi kylässä ystävä ja oli hauskaa. Olin leiponut mustikkapiirakkkaa itse kerätyistä mustikoista ja hyvää oli. Kohta keitän kupin hyvää teetä ja luen kirjaa... onnellisena.

Asenne raktaisee aina! Aloita vaikka positiivareitten sivuilta. Sieltä saa tilattua aamun ajatuksen sähköpostiin ilmaiseksi. Lue kirjoja, jotka kehittävät positiivisempaa asennetta elämään. Ryhdy listaamaan yls joka ilta niitä asioita, jotka on tehneet sinut onnelliseksi päivän mttaan ja mistä olet kiitollinen.

Ei se toinen ihminen voi sinun elämääsi muuttaa, muutoksen pitää lähteä itsestä. Ja ei kukaan halua negatiivista ihmistä lähelleen. Rakkauskin löytyy varmasti asennetta muuttamalla.

Tuo positiivisuuspaska ei toimi. Mieliala voi parantua hetkellisesti, mutta ahdistus kasvaa huomatessasi, miten kaukana todellisuus on väkinäisestä tsemppauksestasi. Opettele mieluummin myötätuntoa itseäsi kohtaan.

Yhteistyössä