Miten voisin kysyä exältä tämmöistä pyyntöä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ikävä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

"ikävä"

Vieras
Erottiin vajaa kolme vuotta sitten exän kanssa aika riitaisissa merkeissä:(
Oltiin yhdessä melkein 15vuotta ja rakastan edelleen exääni.
Ei olla puhuttu eron jälkeen mitään meistä ja exälläkään ei ole utta naista kuvioissa.
Olen huomannut että exällä on vielä tunteita minuun ja se tietää että rakastan sitä edelleen.
Haluaisin edes yhden illan että voisin ja saisin puhua exän kanssa asiat kunnolla halki,mutta olisko liian tyhmää pyytää sitä exältä?
Antaisi edes yhden illan minulle että saisin puhua mikä minun mieltä painaa jne....
Olisko liian iso vaatimus pyytää tälläistä exältä?

No ei todellakaan ole liikaa.
Monesti se ongelma uudessa suhteessa onkin juuri se, ettei sitä edellistä ole selvitetty kunnolla.

Kysy ihmeessä, ei se mitään ota, jos ei annakkaan.

[QUOTE="vieras";22495031]miksi erositte alunperin? Kuinka vanhoja olette?[/QUOTE]

Minä olen 36v ja exä 35v.
No,exä halusi aikalisää ja minä sitten menin ja hain välittömästi avioeron koska se oli niin kova paikka minulle ja en kestänyt sitä menetän exän:(
Tiedän että olin todella tyhmä ja typerä että hain eron heti ja kadun sitä lopun ikääni.

kuulehan, minusta kuulostaa silta, etta pelkasit menettavasi hanet ja sen vuoksi menit asioiden edelle ja ajattelit, etta ero sattuu vahemman mikali sina eroat ensin. tosiasia on, etta jokaiseen parisuhteeseen kuuluu etaantymisen aikoja ja varsinkin nuoret miehet ovat usein niin epavarmoja itsestaan etta haluavat valilla etaisyytta "selvittaakseen paataan ja varsinkin sydantaan".

Jos molemmilla tunteita vielä niin todellakin kannattaa yrittää puhua miehen kanssa...voihan olla että saatte asiat selviksi ja palaatte vielä yhteen. Ja jos ette palaa niin saattepa aineskin asiat selviksi ja voitte mennä elämässä eteenpäin :heart:

Yhteistyössä