T
Turkilmas
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja noloa:Mä kans itkeä pillitin oikein olan takaa kun lapseni opettaja jäi eläkkeelle.Hän on vaan niin herttainen ollut ja kun hän on niin paljon auttanut lastani eteenpäin kun lapsellani on ollut vähän ongelmia.ilman häntä tilanne ei ois varmaan ratkennut.kaikki tää tuli mieleen kun viimestä kertaa kevätjuhlan jälkeen juteltiin(tai ei siit mun juttekemisesta mitään tullut kun en sanaa suustani saanut kun itkin niin ja nyt hävettää kovasti.
Mua kanssa itketti se, että opettaja on ollut tosi hyvä ope. Meillä oli esikoisella rankka vuosi muuton, rakentamisen jne. takia ja se heijastui käytökseen koulussa. Opettajan kanssa tehtiin tiiviisti yhteistyötä ja saatiin pojan käytös muuttumaan.
Se kai tuon pillittämisen laukaisin. Poika sai tosi hyvän todistuksen ja tosiaan valittiin tuoksi "R-tyypiksi", mahtava opettaja oli suurena apuna ja erittäin motivoitunut työhönsä ja sitten joutui vielä jättämään hyvästit tuolle opettajalle.
Kun nää kaikki myllersi mielessä, niin loppujen lopuksi on kumma etten parkunut suoraa huutoa :heart: