Miten voin lasketa se korkea kuume,lääke ei oikein tepsi

Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Jos lääke ei auta kuumetta laskemaan niin käväseppä päivystyksessä. Ei ole silloin ihan normaalikuumetta.
kyllä se vaan voi olla ihan normaalia nuhakuumettakin tuossakin tapauksessa, nim. kokemusta on
Meillä jos on noin ollut niin on ollut ihan muuta kuin flunssaan liittyvää. Kävisin kyllä tarkistuttamassa asian.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Jos lääke ei auta kuumetta laskemaan niin käväseppä päivystyksessä. Ei ole silloin ihan normaalikuumetta.
kyllä se vaan voi olla ihan normaalia nuhakuumettakin tuossakin tapauksessa, nim. kokemusta on
Meillä jos on noin ollut niin on ollut ihan muuta kuin flunssaan liittyvää. Kävisin kyllä tarkistuttamassa asian.
kyllä ap on siellä jo käynyt
 
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Alkuperäinen kirjoittaja kastemato aamuauringon alla:
Alkuperäinen kirjoittaja mutzi81:
Jos lääke ei auta kuumetta laskemaan niin käväseppä päivystyksessä. Ei ole silloin ihan normaalikuumetta.
kyllä se vaan voi olla ihan normaalia nuhakuumettakin tuossakin tapauksessa, nim. kokemusta on
Meillä jos on noin ollut niin on ollut ihan muuta kuin flunssaan liittyvää. Kävisin kyllä tarkistuttamassa asian.
kyllä ap on siellä jo käynyt
Jaha, no hyvä. En ole asiaa seurannut.:)
 
Hmm, saisitko ensi kerralla lääkäriltä reseptillä kuumelääkettä varalle? Meillä tuo Pronaxen auttoi kesällä tosi hyvin kun parasetamoli oli ihan yhtä tyhjän kanssa ja kuume huiteli yli 39. Ehkä teillä on sitä jo? Pikaista paranemista, tiedän tunteen! :hug:
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Tarkoitan lasta
-viileä suihku
-kostea pyyhe ympärille
-vaatteet pois

lääkkeitä voi antaa esim näin:
klo 12 annos Panadolia
klo 16 annos Buranaa
klo 20 annos Panadolia
..jos siis korkea kuume
mä taas samoisin että tuo viileia suihku ei todellakaan ole hyäksi jos kova..kuume..niin luullaan mutta ei se vaan ole
 
no
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Tarkoitan lasta
-viileä suihku
-kostea pyyhe ympärille
-vaatteet pois

lääkkeitä voi antaa esim näin:
klo 12 annos Panadolia
klo 16 annos Buranaa
klo 20 annos Panadolia
..jos siis korkea kuume
mä taas samoisin että tuo viileia suihku ei todellakaan ole hyäksi jos kova..kuume..niin luullaan mutta ei se vaan ole
perustelisitko? olen itse sitä käyttänyt, ja viimeksi eilen lekurissa kehottivat näin toimimaan.
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
ei ole tuletinta :( mulla oli joku pieni pakkauksessa ostin sen lastentarvikesta joskus,mutta en tiedä missä se edes voi olla
Ikkuna auki ja lapsi vähillä vaatteilla ikkunan lähelle=viilennystä.
Mie antaisin pelkkää buranaa lapselle jos paino ja ikä sen sallii.
Meillä ei panadolit ja pronaxenit auttanut ollenkaan sillon korkeeseen kuumeeseen(liki 41). Mutta buranasta löytyi apu.
 
TheUnforgiven
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Tarkoitan lasta
-viileä suihku
-kostea pyyhe ympärille
-vaatteet pois

lääkkeitä voi antaa esim näin:
klo 12 annos Panadolia
klo 16 annos Buranaa
klo 20 annos Panadolia
..jos siis korkea kuume
mä taas samoisin että tuo viileia suihku ei todellakaan ole hyäksi jos kova..kuume..niin luullaan mutta ei se vaan ole
perustelisitko? olen itse sitä käyttänyt, ja viimeksi eilen lekurissa kehottivat näin toimimaan.
mulle taas sanottiin että ei saa viileeseen suihkuun eikä kylpyyn se vaan pahentaa
 
hoitaja
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Tarkoitan lasta
-viileä suihku
-kostea pyyhe ympärille
-vaatteet pois

lääkkeitä voi antaa esim näin:
klo 12 annos Panadolia
klo 16 annos Buranaa
klo 20 annos Panadolia
..jos siis korkea kuume
mä taas samoisin että tuo viileia suihku ei todellakaan ole hyäksi jos kova..kuume..niin luullaan mutta ei se vaan ole
perustelisitko? olen itse sitä käyttänyt, ja viimeksi eilen lekurissa kehottivat näin toimimaan.
mulle taas sanottiin että ei saa viileeseen suihkuun eikä kylpyyn se vaan pahentaa
Jos kuumeon korkea ja sitä "väkisin" lasketaan nopeasti, on vaara, että lapsi kuumekouristaa. Siksi nykyisin ei enää suositella mitään suihkuja.

 
Pastori
Meidän 2v sekosi täysin kun annettiin hälle 1/4 osa buranaa kun muuta ei siihen hätään ollut ja kaikki apteekit kiinni. Kuume laski minuuteissa ja neiti piristyi samaan tahtiin... Sitten lääkkeen vaikutus lakkasi ja tuntui, että oli kipeempi ku koskaan aikasemmin. Muutaman tunnin hillui keskellä yötä.
 

Yhteistyössä