miten voiki tehdä mieli tintata miestä..

  • Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti
Neith
siis kyse ei ole kovin suuresta asiasta, mutta se asenne siinä teon takana |O
mies "paini" pojan kanssa aamusella, ja ne molemmat sitten riehaantui ja lopputulos oli että pojan pää kopsahti lattiaan..
ok, kyse oli vahingosta ja se tapahtui osittain siksi kun mies oli kaatamassa poikaa maahan ja poika itse heittäytyi maahan.. eli siis yhteispeliä
noh, noita sattuu aina välillä eikä se siis ollut se ongelma..
vaan se että mies ei suostunut pyytämään anteeksi :eek:
mie olin ottanut pojan syliin ja sitä lohduttelin ja odotin että josko se mies vaikak tulis pyytään anteeksi, lopulta kysyin siltä ihan suopraan että pitäisköhän sen vaikka pyytää anteeksi.. vastaus oli ei |O

mitvit.. ihan oikeasti, aikuinen mies eikä pyydä anteeksi satutettuaan vahingossa lasta, vaikka poika pyytää aina anteeksi vaikka olisi vahingossa satuttanut..
onneksi mies lähti nukkumaan etten sanonut sille pahasti ja aloittanut kunnon sotaa, kun pisti niin ärsyttämään..
kun jos sitä anteeksi pyytämistä odotetaan 3v harrastavan niin kyllä silloin pitää jumaliste aikuisen miehenkin niin tehdä |O
 
Neith
Alkuperäinen kirjoittaja oot tymä:
Mä en kyllä kattelis enää hetkeekään tollasta miestä, vaan pistäsin kiertoon. Jätä se sika!
no en mä ehkä yhden kerran takia ketään jätä (paitsi jos se pahoinpitelee lasta) ja siis onhan se ennen pyytänyt anteeksi jos vahinko on käynyt, sen takia mie tyrmistyinkin niin paljon kun se nyt kieltäytyi

aion kyllä asiasta huomauttaa kun se herää, koska ei tällänen käy
 

Yhteistyössä