Miten voi säilyä rinnat tuollaisina, kun on noin hoikassa kunnossa ja treenaa? Kuva.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten on mahdollista että jäisi joku rasvavarasto juuri tuohon rintojen kohdalle, kun muuten on niin kuiva kroppa?

Näyttää mutenkin niin luonnottomalta että vähän epäilen onko aidot nyt kuitenkaan.

[QUOTE="Mies";28406593]Harmi kun kaunis nainen mennyt pilaamaan itsensä.[/QUOTE]

En sanoisi noinkaan. Huomaathan, että tuossa oikeanpuoleisessa kuvassa neiti (vaiko rouva?) on kisakunnossa, ei koko vuotta olla noin tiukkana.

Miehellä kyllä. Naisella (ja miehelläkin) on rasvaa eli läskiä aina. Lihakset ovat rasvan alla. Naisella näkyvät isot lihakset ovat suomeksi sanottuna, epänaisellista.

[QUOTE="samppa";28406451]Miehenä sanoisin, että lihakset ovat kyllä keskimäärin helpompia katsella kuin läski.[/QUOTE]

[QUOTE="Vieras";28406679]Miehellä kyllä. Naisella (ja miehelläkin) on rasvaa eli läskiä aina. Lihakset ovat rasvan alla. Naisella näkyvät isot lihakset ovat suomeksi sanottuna, epänaisellista.[/QUOTE]

Liika on liikaa molemmilla sukupuolilla, mutta se, mikä kenenkin mielestä on liikaa, vaihtelee kyllä aika tavalla.

Miten on mahdollista että jäisi joku rasvavarasto juuri tuohon rintojen kohdalle, kun muuten on niin kuiva kroppa?

Näyttää mutenkin niin luonnottomalta että vähän epäilen onko aidot nyt kuitenkaan.

Kyllä laihalla voi olla isot rinnat. Geneettisesti suuririntaisilla on paljon rintarauhaskudosta, joka ei siis ole läskiä. Mulla oli esim. bmi 17 ja tissit kokoa 70 g. Mutta kuvan naisella taitaa kyllä olla silarit.

Jutalla rinnat ei kyllä ole luomuja nähnytkään, sen näkee ihan selvästi.
Mutta kyllä se on mahdollista että on treenattu kroppa ja silti isohkot rinnat. Itselläni on hyvin lihaksikas ja treenattu kroppa ja silti rinnat kokoa C-D. Se kieltämättä herättää aina hämmennystä :)

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28407009:
Jutalla rinnat ei kyllä ole luomuja nähnytkään, sen näkee ihan selvästi.
Mutta kyllä se on mahdollista että on treenattu kroppa ja silti isohkot rinnat. Itselläni on hyvin lihaksikas ja treenattu kroppa ja silti rinnat kokoa C-D. Se kieltämättä herättää aina hämmennystä :)

Kuvassa ei olekaan Jutta.

Mun mielestä on kummallista, että jotkut ei tajua, että hyvin hoikillakin voi olla isot rinnat. Mä kattoon joskus englantilaista dokumenttia naisista joilla oli aivan luonnottoman isot rinnat. Yksikin näistä oli nuori hoikka nainen.

Mun mielestä on kummallista, että jotkut ei tajua, että hyvin hoikillakin voi olla isot rinnat. Mä kattoon joskus englantilaista dokumenttia naisista joilla oli aivan luonnottoman isot rinnat. Yksikin näistä oli nuori hoikka nainen.

4876.jpg

[QUOTE="Mies";28406593]Harmi kun kaunis nainen mennyt pilaamaan itsensä.[/QUOTE]

On se kyllä aivan kamalaa, jos nainen innostuu kovasta treenistä ja terveellisestä ruokavaliosta, siinähän kroppa väkisinkin muotoutuu timmiksi. Kertakaikkiaan kamalaa.

Onhan se todella harvinaista olla noin tiukassa lihaskunnossa ja vähissä rasvoissa ja silti rinnat pysyneet noin hyvin mukana. Suurimmalta osalta kovaa treenaavista ne häviävät. Kyllä se minusta on tavallaan "kummallista".

On muuten vähän eri asia olla vain hoikka ja isot rinnat kuin erittäin alhainen rasvaprosentti ja isot rinnat. Perus hoikalla naisella voi olla kuitenkin ihan kohtuullinen rasvaprossa ja näin ollen myös rinnat.

Kyllä tytöllä nyt vaan sattuu olemaan luomut. Tosin pyytäisin teitä ottamaan sen huomioon, että biksuissa voi olla täytettä. Urheilutopissa tissit ei todellakaan näytä tuolta. Nuori, kaunis, tyttö joka on tehnyt kovan työn. Ja aivan huikee takamus! Todella kannusta ja positiivinen ihminen muutenkin.

Mitä luomut tarkoittaa tässä? Jos hälle on tehty vaikkapa rintojen kohotusleikkaus, niin silloinhan silikoneja ei ole, mutta rintoja on muuten "täytetty" omalla rasvalla. Vai miten se nyt menee...Itsekin tuollaista operaatiota olen harkinnut 3 lapsen imetyksen jälkeen.

Tuo nuori nainen kirjoitti bloginsa kommenteissa, joissa joku rinnoista kysyi, että luomut on, mutta hänellä on noissa kisoissa ollut bikineissä sellaset "silikonilisäkkeet" kohottajina.

Fb-sivuillaan kirjoitti, kun joku kyseli silikoneista että. "Tissit pienentyny pari kuppikokoa ja niistä on jääny melkoset pussit jäljelle.. Mutta kummasti toppauksilla saa aikaan efektin että ois silkkarit"

Yhteistyössä