Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Miten on mahdollista että jäisi joku rasvavarasto juuri tuohon rintojen kohdalle, kun muuten on niin kuiva kroppa?
Näyttää mutenkin niin luonnottomalta että vähän epäilen onko aidot nyt kuitenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;28407009:Jutalla rinnat ei kyllä ole luomuja nähnytkään, sen näkee ihan selvästi.
Mutta kyllä se on mahdollista että on treenattu kroppa ja silti isohkot rinnat. Itselläni on hyvin lihaksikas ja treenattu kroppa ja silti rinnat kokoa C-D. Se kieltämättä herättää aina hämmennystä![]()
Mun mielestä on kummallista, että jotkut ei tajua, että hyvin hoikillakin voi olla isot rinnat. Mä kattoon joskus englantilaista dokumenttia naisista joilla oli aivan luonnottoman isot rinnat. Yksikin näistä oli nuori hoikka nainen.
Mun mielestä on kummallista, että jotkut ei tajua, että hyvin hoikillakin voi olla isot rinnat. Mä kattoon joskus englantilaista dokumenttia naisista joilla oli aivan luonnottoman isot rinnat. Yksikin näistä oli nuori hoikka nainen.